What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TR of TK PAL Playstation 2 Slimline boxed incl eyetoy

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
een nette playstation 2 slimline zwart met 1 controller alle kabels en doos/incl eye toy en nieuw eye toy spel , ruilen tegen arcade hardware ook welkom. Anders 60 euro ex verzenden 😉
 
Sorry, excuses etc voor het verkloten van je verkoop topic maar bij de gedachte aan een ps2 slime versie kon ik het niet laten even te schateren. Anyway, nogmaals excuses maar het is nu eenmaal een grappige typefout. Succes met de verkoop.
 
hahaha geen probleem sony heeft niet zo n slime line hahaha
 
Melvin, waar zit je en waarom reageer je niet op mijn e-mail?
ik krijg nog wat van je man! dat wat je me nu al 5 weken keer op keer beloofd op te sturen weet je nog?
die ruil van games die ik je 5 weken geleden meteen heb toegestuurd.
stuur nou eindelijk het jouwe is op. geen bullshit meer!

wat ik iig al van je heb gekregen is er de tering in!
 
Pat7o":2cfqp7oo said:
Melvin, waar zit je en waarom reageer je niet op mijn e-mail?
ik krijg nog wat van je man! dat wat je me nu al 5 weken keer op keer beloofd op te sturen weet je nog?
die ruil van games die ik je 5 weken geleden meteen heb toegestuurd.
stuur nou eindelijk het jouwe is op. geen bullshit meer!

wat ik iig al van je heb gekregen is er de tering in!

Ik zou niet riskeren om de playstation2 van melvin te kopen.
Anders ben je meer dan 60 euro kwijt, waar je al weken op de playstation2 van melvin te wachten.

Niet zo een betrouwbare persoon.
 
Hij kan er denk wel vanuit gaan als dit niet netjes opgelost wordt hij hoogst waarschijnlijk niet meer welkom is op Nozomi.
Jammer...
 
dit is niet echt on-topic, maar ik heb 5 weken gelden een ruil met hem afgesproken, heb mijn deal meteen opgestuurd, een aantal naomi games die hij dus al lang heeft ontvangen, maar ik zit nog steeds op zijn shit te wachten. iedere week zegt die ik maak het klaar en stuur het op maar heb dus nog steeds niets en hij reageert niet meer op mijn laatste e-mail.
jammer dat dit op dit forum moet gebeuren.
Misschien dat hij nu wel reageert omdat ik dit op zijn topic gepost heb.
 
almighty":2yifcm41 said:
Hij kan er denk wel vanuit gaan als dit niet netjes opgelost wordt hij hoogst waarschijnlijk niet meer welkom is op Nozomi.
Jammer...

hij kan er zeker vanuit gaan dat als hij dit niet snel oplost ik hem bash op elk arcade forum out there, want in deze scene zit niemand op scammers te wachten.
 
Pat7o":3odkw0cx said:
dit is niet echt on-topic, maar ik heb 5 weken gelden een ruil met hem afgesproken, heb mijn deal meteen opgestuurd, een aantal naomi games die hij dus al lang heeft ontvangen, maar ik zit nog steeds op zijn shit te wachten. iedere week zegt die ik maak het klaar en stuur het op maar heb dus nog steeds niets en hij reageert niet meer op mijn laatste e-mail.
jammer dat dit op dit forum moet gebeuren.
Misschien dat hij nu wel reageert omdat ik dit op zijn topic gepost heb.
Gelijk heb je Rob en hoop dat dit hem een beetje wakker schudt.Jammer dat dit nu uitgerekend jou moet overkomen :(
Je hebt z'n adres toch :twisted: (i.v.m wat je verstuurd)
 
almighty":276z9pti said:
Pat7o":276z9pti said:
dit is niet echt on-topic, maar ik heb 5 weken gelden een ruil met hem afgesproken, heb mijn deal meteen opgestuurd, een aantal naomi games die hij dus al lang heeft ontvangen, maar ik zit nog steeds op zijn shit te wachten. iedere week zegt die ik maak het klaar en stuur het op maar heb dus nog steeds niets en hij reageert niet meer op mijn laatste e-mail.
jammer dat dit op dit forum moet gebeuren.
Misschien dat hij nu wel reageert omdat ik dit op zijn topic gepost heb.
Gelijk heb je Rob en hoop dat dit hem een beetje wakker schudt.Jammer dat dit nu uitgerekend jou moet overkomen :(
Je hebt z'n adres toch :twisted: (i.v.m wat je verstuurd)

mja, hoewel ik ergens iets heb gelezen over een verhuizing....maar het is geen probleem om aan iemands adres te komen.
ik ga er vooralsnog vanuit dat hij dit oplost.
 
Ik heb en hou het nog steeds genuanceerd, maar ik hoop dat de rest nu een beetje begrijpt waarom ik destijds zo reageerde, hij zal wel weer hele goede redenen hebben, maar het is wel elke keer iets. We wachten op een verklaring en in de tussentijd maar niet handelen met Melvin!
 
Nah dat had ik ook wel al door toen Gilles hier kwam, aangezien ik wel erg goede ervaringen met die kerel heb. Ik weet voor mezelf wel met wie ik wel en geen zaken wil doen iig.
 
Melvin":33xthofq said:
alraidy done 😉 whas indeed my bad.

niet dus....

en we zijn weer twee weken verder

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
 
Jezus, niet te geloven, Melvin explain plz!
 
Pat7o":80r4u6ln said:
Melvin":80r4u6ln said:
alraidy done 😉 whas indeed my bad.

niet dus....

en we zijn weer twee weken verder

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Ik zou of mijn geld of mijn shit gaan halen bij die prutser! Weet niet waar hij woont maar ik wil best mee voor de 'gezelligheid' ;)
 
Back
Top