What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Tot ziens sociaal leven...

Vind CoD altijd zo'n campfestijn worden. Ik skip hem waarschijnlijk, heb het wel een beetje gehad met FPS. Killzone 2 is voor mij genoeg.

Ik ga hem zeker wel halen, alleen weet ik ook aardig zeker dat ik hem na een paar weken niet meer zal spelen. Ga me altijd teveel ergeren aan die mannetjes die elke glitch en elk hoekje van de levels uit hun hoofd kennen. En de unlocks zijn ook vervelend; duurt veel te lang voor je de goede wapens hebt :( Maargoed, dat neemt niet weg dat het er wel supervet uit ziet.

ne0":2fv8wk94 said:
Ga me altijd teveel ergeren aan die mannetjes die elke glitch en elk hoekje van de levels uit hun hoofd kennen. En de unlocks zijn ook vervelend; duurt veel te lang voor je de goede wapens hebt.

Je hebt duidelijk te weinig Call of Duty 4 gespeeld, geen van het bovenstaande is op die game van toepassing dude.

CoD4 heb ik wel gespeeld maar misschien ben ik inderdaad in de war omdat ik de laatste tijd alleen World at War een beetje gespeeld heb. Daar is dit in ieder geval wel van toepassing; de HAVO scholieren met tijd teveel hebben in no-time de wapens unlocked waar ik weken over doe, en die lui weten ook precies dat als ik in gangetje X loop ik op punt Y uit kom enzo. :/ Alsnog is World at War ook wel vet maar door die dingen kan ik het nooit echt lang spelen :)

Hmm.. eerste filmpje ziet er wel uit als een shooter waarin je continu wordt neergeknald door 16-jarige gamers zonder leven.. Van die gasten die je maar in hun ooghoek hoeven te zien en dan shieten ze een stuk lood tussen je ogen :-)

Voor welke console gaat men dit nieuwe deel aanschaffen eigenlijk? Ik ben beperkt tot de PS3 versie. Zal de Xbox controller toch wel een beetje missen denk ik. En het is te hopen dat er niet al teveel mensen met een FragFX zullen spelen.

Ik heb ook de PS3-versie in de bestelling staan. Eigenlijk totaal tegen mijn principes in (360-controller is beter voor shooters) maar al mijn vrienden hebben een PS3, dus ik ga deze keer een uitzondering maken.

Nog geen warezmonkeys hier die hem al geprobeerd hebben?

Gisteren de single player gespeeld een paar uurtjes, maar ik zal niets verklappen.

Ik vond de singleplayer in cod4 ook wel grappig (nooit gekeken naar WaW sp eigenlijk maar die had ik in een uurtje of 4 wel uit. Hoop stiekem toch eens op een langere multiplayer campaign die toch een beetje replayability heeft.

net gehaald bij de MM...

gelijk verslaafd :|

Single player even gedaan en was mind blowing....

zal geen spoilers neerzetten, maar het begin (eerste uur) is echt heftig!

Multiplayer net 20 minuutjes gedaan en was gewoon spannend en gewoon ouderwets knallen...

SEMTEX RULES!

Game is weer lekker intens geworden en ben zeer tevreden ermee. Wel weer erg scripted en dat is soms best jammer, maar goed dat ben ik wel van de serie gewend.

Multiplayer is erg tof geworden, ondanks dat er minder spelers in een game kan...maar daarintegen zijn de maps wel compacter geworden en zijn de games echt beter dan voorheen...je hoeft niet meer 5 minuten lang rond te lopen zonder iemand tegen te komen...(behalve in die ene map waar heel veel stenen in de hoogte staan etc)

Iemand up for een battle met of tegen een noob? Mildoe @ PSN :) Feel free to add!

Back