is het niet een idee om alle niet meer lopende topics te closen of ze te archiven?
er zijn in het buy sell en trade forum genoeg topics die dicht of weg kunnen
houd het ook weer een beetje overzichtelijk
just a thought though
er zijn in het buy sell en trade forum genoeg topics die dicht of weg kunnen
houd het ook weer een beetje overzichtelijk
just a thought though