cotje":39mfqid9 said:Thanks mannen! Kende deze shop nog niet.
ZiEk":a8nfr3lh said:niet doen!cotje":a8nfr3lh said:Thanks mannen! Kende deze shop nog niet.
echt die cherry switches zijn troep man.
TOen ik met knoppen en zo begon was ik er ook voor gevallen, maar het speelt voor geen meter vergeleeken met japanse knoppen.
cotje":ahdczpt5 said:ZiEk":ahdczpt5 said:niet doen!cotje":ahdczpt5 said:Thanks mannen! Kende deze shop nog niet.
echt die cherry switches zijn troep man.
TOen ik met knoppen en zo begon was ik er ook voor gevallen, maar het speelt voor geen meter vergeleeken met japanse knoppen.
Voor mijn eigen kast zou ik zeggen, je hebt gelijk. Maar deze kast gaat in de verkoop en dan vind ik nieuwe cherries goed genoeg :roll: