What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK/TR: Sega ST-V (x2), Die Hard Arcade & Steep Slope Sliders

Status
Not open for further replies.

sombetzki

Bullet Dodger
Joined
Feb 26, 2010
Messages
1,566
Reaction score
1
Location
Siddeburen, The Netherlands
Zoals de titel al zegt, ik heb het volgende over;

2 x Sega ST-V Mobo (1 met multibios, 1 met USA bios)
1 x Die Hard Arcade (cart only)
1 x Steep Slope Sliders (cart only)

Werkt allemaal perfect! Foto's volgen asap deze week!

Te koop voor 125 in 1 koop.
Het liefst ruil ik de set tegen iets van het volgende;

- verticale shmup
- goede puzzle games (bijvoorbeeld; Star Trigon, Tetris Grand Master, Money Puzzle Exchanger, Puzzle Loop)
- PGM mobo + game
- willekeurige CPS2 game (voor conversion) of een toffe beat em up

Of natuurlijk iets anders waar je denkt dat ik wel blij van wordt ;)

Groeten!
 
Plaats even foto's bij je items, en zet prijzen bij de losse items als je ze los wilt verkopen.
 
Snap ik wel en niet; je zit nu toch ook online ;)

prijzen?
 
Stuur maar even een PM als je de foto's hebt, dan gaat de topic weer open. Elke keer topics in de gaten moeten houden met de smoes dat foto's later komen maar vervolgens uitblijven heb ik even geen zin meer in, de regels zijn duidelijk.

Dus, je weet wat je te doen staat!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top