A
Anonymous
Guest
Omdat ik arcade op een lager pitje ga zetten, verkoop of ruil ik hierbij mijn Sega Aero City met 3 knoppen per speler. Cab is in zeer goede staat met een prachtige monitor. Het betreft een NOS cab afkomstig van Hasan en Pascal. Cab is 220 volt dus rechtstreeks aan te sluiten. Inclusief de coole game: Cosmo Gang the Video.
PICS:
Glinstering in beeldscherm is van de folie die op het plafond zit :lol:




Prijs: 500 euro!
Alleen ophalen in Halsteren.
PICS:
Glinstering in beeldscherm is van de folie die op het plafond zit :lol:




Prijs: 500 euro!
Alleen ophalen in Halsteren.