What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK\TR] Heel veel shit! Nieuwe Prijzen!!!

Psykick

Loop Survivor
Joined
Sep 29, 2005
Messages
3,584
Reaction score
0
Ik ben alvast begonnen met het ruimen van mijn kamer en ben ondertussen het volgende tegengekomen :

Dreamcast keyboard, zonder doos in prima staat, vraagprijs 5 Euro

DSC_7596.jpg


Streetfighter Anniversary Stick voor PS2/Xbox, in prima staat en zonder doos
vraagrpijs 35 Euro


DSC_7597.jpg


DSC_7598.jpg


Time Crisis 4, in nieuwstaat, helemaal compleet, vraagprijs 60 Euro

DSC_7599.jpg


Neo Geo Stick, gebruikt maar werkt pirma, vraagprijs 17,50 Euro

DSC_7601.jpg


Dreamcast Pop´n Music controller zonder doos in goede staat, vraagprijs 10 Euro

DSC_7600.jpg


3.3v voeding voor Naomi of System III setup, vraagprijs 20 Euro

DSC_7602.jpg


Adapter voor Nintendo Wii om wired te kunnen spelen, vraagprijs 20 Euro

DSC_7603.jpg


Dreamcast games, verschillende, uitkiezen 2,50 Euro per stuk

DSC_7606.jpg


DSC_7607.jpg


Xbox 360 games, 2,50 Euro per stuk

DSC_7608.jpg


Nou dat was het voor nu eventjes, ik laat het even hier op het forum staan alvorens ik op Arcadeotaku post. Ruilen mag ook altijd, ik ben net zoals iedereen op zoek naar van alles en nog wat, dus kom maar met voorstellen, niets is te gek, maar kan wel ;)
 
Hé Psykick, als Blazing Star origineel is neem ik hem graag van je over. Ik weet, hij staat ook op de 100 in 1, maar een originele uitvoering van een prachtige game is nooit weg. En doe Metal Slug er ook maar bij. Wat is je prijs inclusief verzending voor deze combi?

Ik hoor het wel.
 
Hey Erik, die Metal SLug maak ik voor jou wel een prijsje voor, maar die Blazing Star ben je net helaas te laat mee, een andere forummember was je voor, maar mocht hij niet over de brug komen is ie van jou ;)
Die Slug hou ik iig voor je apart.

Hasan
 
Psykick":yymmtmxn said:
Hey Erik, die Metal SLug maak ik voor jou wel een prijsje voor, maar die Blazing Star ben je net helaas te laat mee, een andere forummember was je voor, maar mocht hij niet over de brug komen is ie van jou ;)
Die Slug hou ik iig voor je apart.

Hasan

Damn, bad luck. Ik blijf wel in de wacht.
 
Gaat allemaal een beetje snel dus ff een update van wat er weg is en waar opties op zijn :

Verkocht :

Voor Babyblue:

-Resident Evil 2 (Dreamcast)
-Blazing Star, alleen cartridge
-The Last Blade 2 met copied art,
-Real Bout Fatal Fury 2 the Newcomers, met mini marquee en doos

Voor Pooyan :

Metal Slug

Opties voor Ziek :

Last BLade deel 1 en 2

De rest nog volop te koop ;)
 
Pm terug en de volgende shit is een optie op :

Samurai Shodown 2 art 10 Euro
Samurai Shodown 4 art 10 Euro
Tecmo World Soccer '96 5 Euro
Top Hunter art 5 Euro
The Last BLade 1 25 Euro

De rest van het MVS spul is dan weg, tenzij R2 en Babyblue niet over de brug komen ;)
 
Alle MVS spullen verkocht aan Babyblue, Pooyan en R2-D2, komt nog wat troep aan ;)
 
Back
Top