What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK/TR]Dreamcast ZGAN Boxed PAL

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Bij deze verkoop ik mijn Dreamcast. Boxed, PAL en compleet incl. boekjes, kabels, controller en 3 games. De games zijn;

-Virtua Fighter 3tb
-Metropolis Street Racer
-F355 Challenge: Passione Rossa

De reden dat ik hem wegdoe is dat ik er veel te weinig mee doe en ik naar andere dingen op zoek ben. De staat van de box en de console+bedrading zelf is prima.

Hij is te koop of te ruil. Als je hem wilt kopen; bied maar wat! Als je hem wilt ruilen doe ik dat graag tegen een complete SNES(hoeft niet boxed), niet verkleurd en PAL. Als je er games bij hebt wil ik die boxed en in goede staat, foto's wil ik wel zien uiteindelijk, ik zal zsm ook foto's plaatsen van de DC.
 
Gameholic":c3cbxue4 said:
"the horror" .... "the horror".... ;)

Misschien komt het er nog van als ik er een tweede keer tegenaan loop ;)

@Whitevillage; ik heb nu 2 boden staan:

- 50 incl
- SNES Boxed met piepschuim, 2 controllers, goede staat en niet verkleurd

Daarmee moet je wel wat kunnen om een bod te maken? :)
 
dsc001877fz.jpg

dsc001890tp.jpg


Sorry voor de balchelijke positie van de shit en de wat mindere kwaliteit van de foto's, het kon op dat moment even niet anders ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top