What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: SFC, Megadrive en Famicom

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Kan altijd dat je het gehad hebt met iets, maar met Marc is het altijd nogal in extremen geweest: of meteen volle bak verzamelen, of alles de deur uit. Beetje een manie denk ik.

Iedereen weet wel dat als je gestaag een beetje je shit collect en af en toe je interesse verlegd naar andere hardware of systemen, je gewoon altijd lekker bezig kunt blijven en het ook interessant blijft. Bij Marc is het collecten altijd in razend tempo gegaan en helaas is het spreekwoord " het hebben van de zaak is het einde van het vermaak" nogal waarheid gebleken bij alles waar hij aan begon. Maar goed, ieder zijn ding, als je wilt kappen moet je dat gewoon doen.

Ik ontvang graag een lijst met SFC games in elk geval, Nozomi prijsjes voor old times sake? ;)
 
als je nog wat pal SNES carts hebt wil ik ze mischien wel. Geen interese in collectors-grade doosjes enzo, gewoon cart is prima :)
 
Gelukkig leven we in een vrij land waar iedereen mag doen en laten wat ie wil! Maar een beetje hypocriet is het natuurlijk wel. Ik zou het zelf eerder sonde van alle tijd vinden die in we onze hobby steken. Aan elke titel zit een verhaal; ik weet van alle games die ik bezit wanneer ik ze kocht, waar ze vandaan komen etc. En sommige gaan nooooooooit meer weg, ik hou echt serieus van mn games.... Dat klinkt eng trwns...

Maar Marc iig succes met je verkopen en mocht je een potje SF 4, MK of MvC 3 online willen spelen, ik hoor het graag!
 
almighty":3b1uj1ol said:
-20 juni 2011-
Sega, Nintendo, was gewoon een geweldig tijdperk met zoveel goede games!

Helaas nu allemaal anders en veel van dezelfde troep :(

almighty":3b1uj1ol said:
-15 juli 2011-
Ja PS3, Wii en 360 hou ik.

Gewoon een beetje next'gen gamen als ik zin heb :)

Kon het niet laten.
 
Hehehe, marc's wegen zijn ondoorgrondelijk! Maar ik ontvang nog steeds graag een lijstje sfc games marc!
 
Ken":1p2zau8s said:
almighty":1p2zau8s said:
-20 juni 2011-
Sega, Nintendo, was gewoon een geweldig tijdperk met zoveel goede games!

Helaas nu allemaal anders en veel van dezelfde troep :(

almighty":1p2zau8s said:
-15 juli 2011-
Ja PS3, Wii en 360 hou ik.

Gewoon een beetje next'gen gamen als ik zin heb :)

Kon het niet laten.

hahaha, iedereen wil zijn spul voor zoveel mogelijk knaken verkopen tog? Dat is uiteraard de insteek.
 
Back
Top