Ik verkoop een Sega New Astro City japanse arcade cab.
De monitor is "getate" voor het spelen van shoot em ups. De monitor kan natuurlijk ook weer in normale stand gezet worden.
Heeft een 2x6 button blast city panel.
De monitor is heel iets ingebrand , maar als je speelt zie je er niets van.
Prijs 700 euro.



De monitor is "getate" voor het spelen van shoot em ups. De monitor kan natuurlijk ook weer in normale stand gezet worden.
Heeft een 2x6 button blast city panel.
De monitor is heel iets ingebrand , maar als je speelt zie je er niets van.
Prijs 700 euro.


