What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] Saturn, Dreamcast, PS1 games/hardware & jamma pcb

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date

d

Shmup Veteran
Reaction score
2
Kan opgehaald worden of verstuurd, ook onder rembours verstuurd. Foto's op aanvraag. Ik heb niet overal foto's van. Ik heb geen camera meer. Wel kan ik een webcam snapshot maken. Ruilen voor arcade jamma hardware/software is mogelijk.
Ruilen voor Amerikaanse of Japanse Gamecube met F-zero.
Ruilen voor Japanse PS2 games die een 480p/progresive modus hebben.

I have feedback here on this forum (d or d2) and on Shmups.com forum (d), killercabs forum (d ) and on ebay (joriswol)

Aangeboden Sega Saturn harware:
Sega Saturn officiele Multitap voor 6 extra players, 18 Euro 1X (Vooral voor 10 speler bomberman parties)
multitap.jpg

Aangeboden Sega Saturn software:
PAL: Sega Ages: Outrun, After Burner & Space Harrier 10 euro
sega-saturn-sega-ages.jpg

PAL: NBA JAM TE 5 euro
16748.jpg

JAP: Mickey and Donald Sega Ages compleet met spine en manual. 25 euro
PA.05393.001.jpg

JAP: Fighter's History Dynamite (1MB of 4MB cartridge benodigd) compleet met spine en manual. 20 euro
fighters_hisdyn-front.jpg

JAP: Fantasy Zone, alleen de cd, geen manual of cover. 5 euro
PA.05804.001.jpg

Dreamcast hardware:
Total control PLUS 5 [3 in 1] speel met Saturn pads of stuur of ps pads of stuur of negcon en memory card op je Dreamcast 20 euro (ik heb er 2)
Dc005-b.jpg

Aangeboden Sony Playstation 1 software:
JP ridge racer type 4 incl bonus disc met catalogus en Ridge Racer 60 FPS bonus game!
dead_coaster-thumb-116170804332039.jpg

Capcom books (met discs inbegrepen)
splinternieuw sealed
retrogame1.jpg

retrogame3.jpg

retrogame4.jpg

80 euro voor een set van 3!

Aangeboden Sega Dreamcast software:
PAL Ferrari F355 challenge. 5 Euro
9283058.jpg

PAL Tokyo Highway Challenge 2 (PAL versie is heel zeldzaam en duur!). 25 Euro
38451323.JPG

PAL dream on collection 2. 5 Euro
sl_collection2.jpg
PAL dream on collection 4. 5 Euro
sl_collection4.jpg

Aangeboden Sega Master system hardware:
Rapid fire unit. 10 Euro
rf.jpg

Jamma arcade pcb's
Alle Jamma pcb's worden verkocht met gekopieerde manuals, in kleur geprinte arcade flyers, en aparte dip switch sheets en in sommige gevallen nog extra artwork. Alle pcb's zijn Jamma, behalve Shinobi, die is niet Jamma, maar wordt geleverd met verloopstuk zodat je hem in een JAMMA cabinet kan spelen.
pcb JAMMA Sky Shark boot(=flying shark) 25 Euro
http://www.klov.com/game_detail.php?let ... me_id=9574
pcb JAMMA Eswat boot 35 euro
http://www.klov.com/game_detail.php?let ... me_id=7685
pcb JAMMA Tetris original 20 euro
http://www.klov.com/game_detail.php?let ... e_id=10081
pcb JAMMA Tetris PLUS original 65 euro
Deze game is uit 1995 en niet uit 1990. Grappig dat iedereen dit overneemt van KLOV
http://www.klov.com/game_detail.php?let ... e_id=10083
pcb JAMMA Contra/Cryzor boot 25 euro
http://www.klov.com/game_detail.php?let ... me_id=8018
pcb Shinobi boot, inclusief JAMMA adapter 45 euro
http://www.klov.com/game_detail.php?let ... me_id=9516
pcb JAMMA Tumble pop original 45 euro
http://www.klov.com/game_detail.php?let ... e_id=10214

Evt. ook nog een PS1 incl rgb kabel, 3 controllers, 2 memory cards

Zit er artwork bij Raiden Fighters?

Ik heb zelf een marquee laten fabriceren en die is gelamineerd.
Kwaliteit is niet super, maar het ziet er leuk uit. Verder heb ik kleurenprints van artwork en manuals en dip switch sheets.

Zoek je nog iets om te ruilen of laat anders je laagste prijs even weten, 150 pietermannen is net even te veel voor Ken's poeplap.

De siteowner, kan ik moeilijk in de kou laten staan.
140 dan. Heb ik al gewezen op de marquee en kopied manuals en in kleur geprinte arcadeflyers enz. Ook heb ik zelf nog heel veel tips uitegrpint van het raiden Emporium, een site die volgens mij alweer een tijd down is met de lokaties van de elfjes en waar je bommen kan krijgen en hoe je de miclus kan krijgen. Voor verzenidng vraag ik slechts wat het ook echt kost om te versturen. In jou geval wordt het 7,95 binnen Nederland. Het is overigens de Japanse versie en hij is in perfecte staat. Ik zal je ook nog een stereosnoertje erbij geven om hem stereo aan te sluiten, is wel aan te raden. Als je hem mono speelt moet je hem ook echt in het servicemenu op mono zetten, duh! Sorry, dat weet je al natuurlijk, maar dat is dan een tip voor mensen die het niet weten.

Volgens mij zou dit wel eens de Raiden Fighters kunnen zijn die ooit van mij is geweest, kan dat? Ik zou em graag van je overnemen, maar cash gaat nu niet lukken.

Ken":204arczv said:
Volgens mij zou dit wel eens de Raiden Fighters kunnen zijn die ooit van mij is geweest, kan dat? Ik zou em graag van je overnemen, maar cash gaat nu niet lukken.
erm, hij komt uit Engeland of uit de States, weet het meer precies, volgens mij toch Engeland.
Ik denk niet dat het storm zal lopen. Je kan natuurlijk altijd een kleine aanbetaling doen.
Ik heb overigens mijn items een beetje uitgebreid. Ik wil eventueel wel ruilen voor jamma pcb's. wie heeft Jamma pcb's die ze wil ruilen voor iets?

Nieuwe prijzen nieuwe items, exclusief verkochte items.
Is er iemand die alles in één keer wilt afnemen? :lol:
Niet allemaal tegelijk.
Er zit nauwlijks troep tussen. Fantasy Zone vindt ik wel nep, maar er zitten wel superplays op de disc. Qua opties is ie top, maar verder boeit die game me het minst.

Hey...

Volgende items interesseren me :

Sega saturn official controllers new style (grotere europese versie) 8 euro 1x
Sega Saturn Pro action replay 4MB, Speel elk spel (1MB, 2MB, 3MB or 4MB) en elke regio. Tevens met 4MB intern geheugen voor saved games en ingebouwde cheat codes en je kan zelf ook cheat codes invoeren, Kompleet met handleiding, doos, etc. 20 Euro.

Doe je me een PM met je beste prijs incl. levering naar België? Voor betaling kan ik paypal gebruiken, of (liefst) bankoverschrijving. Ik heb ook een paar trades : zie m'n recentste trade topic - mss. zit er iets tussen dat je interesseert?

Heb je een foto?
Ben eigenlijk wel opzoek naar een leuke kast.Hier kun je gewoon je pcb/mvs op aan sluiten toch?
En niet te vergeten, is hij een beetje te tillen en wat zijn de afmetingen.
Het zal waarschijnlijk van de breedte/hooghte afhangen, heb hier helaas bijna geen plek meer.

Tja ben nog een leek betreft arcade kasten 😉

Ik heb helaas geen foto. De kast is in prima staat. Hij staat geconfigureerd op neo geo en er is een speciale game select knop om bij 2,4 of 6 slot moederboarden van game te wisselen. Hij is best licht. Hij heeft 6 knoppen dus mocht je ooit capcom fighters erin willen zetten dan kan dat prima. Hij wordt gelever met een manual en hij loopt gewoon op 220 volt. Wie hem komt ophalen wil ik ook nog wel een kleine uitleg geven over de opzet.
Info kan je vinden op: http://candycabinetcity.com/?p=56
Op de foto's staan ook OK babies met een opzet stuk waardoor de kast hoger komt te staan. Die van mij is gewoon sitdown. Ik had dat onderstuk er wel eerst op, maar dat heb ik weggegooid.
Verder geen duidelijke krassen of gebroken delen. Er zitten natuurlijk wel wat krasjes op, maar die zie je nauwelijks.
Het probleem is met dit soort kasten vervoer. Hij past wel gewoon in een auto hoor. desnoods bindt je de achterklep vast met touw.
Gewicht? je kan hem met 2 man naar je zolder tillen. Daar staat hij nu ook bij mij! Als iemand nog vragen heeft, dan hoor ik het wel.

He D, waarom doe je je cab weg? Ziet er zeer goed uit en het kriebelt alweer direct als ik het zie. Probleem is dat ik ga verhuizen deze zomer en niet 2 x met dat ding ga slepen denk ik. Als ik van gedachten verander laat ik het je zeker weten. Wat voor scherm zit erin trouwens?

heb mischien ook wel intresse, kunt er ook jamma pcb's op aan sluiten?

Back