What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] pal Wii + games

Status
Not open for further replies.

Baki

Shmup Veteran
Yo peeps,

Ivm aanschaf van een usa Wii bied ik mijn pal Wii hier te koop aan. De console is praktisch nieuw en uiteraard compleet met doos. Zo krijg je em in de winkel ook mee! Er zitten 4 games bij.

- Wii Sports
- Wii play (zonder wii-mote)
- Zelda Twillight Princess
- Warioware Smooth Moves

Verder heb ik nog een component kabel die ik er ook bij gooi.

http://www.xs4all.nl/~srk3x3/wii.JPG <- klik op de link voor een foto.

Bied maar raak (PM).

Cheers,

Baki
 
Ziet er netjes uit .. Kan je dikke pieken voor vangen nu hoor!

edit; richtprijs? Ik wil er mss eentje voor mijn moeder halen...
 
Just shoot! Als ik er mijn usa Wii + game uit kan halen of in de buurt dan ben ik blij ;)
Stuur me maar een PM. Komt vast wel goed.
 
Ik zal er nog eventjes over na denken .. ik laat het je morgen weten!
 
Yoo Baki!

Sorry retedruk gehad op het werk ..

Heb je em nog? Ik weet echt niet wat ik nu moet bieden voor een PAL Wii met stuff.. Heb je een richtprijs?
 
Heb even rond gekeken en ik denk dat de prijs van E 200,- excl heel netjes is. Dus heel de set zoals op de foto in de eerte post / lijstje in de eerste post staat aangegeven.

Cheers,

Baki
 
jammer genoeg even het geld niet, maar anders had ik hem zeker van je overgenomen Baki.
Ziet er trouwens keurig/netjes uit.Nooit gedacht via EBay?
Daar vang je het er zeker wel voor.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top