What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: New Bankstel (Blue) (kan voor arcade of zolder ruimte)

Status
Not open for further replies.

doc81

Combo Keeper
Joined
Feb 27, 2012
Messages
249
Reaction score
0
Location
Zuid-Holland, Den Haag
(ik heb eerst toestemming gevraagd aan Ken als ik het mag plaatsen)

Hallo mensen van Nozomi,

Ik heb een nieuw bankstel te koop die sinds november 2011 in mn huis staat.
het is een 2 en 3 zits rechthoekig, de 3 zits is nog in verpakking en de 2 zits is alleen uitgepakt om te kijken hoe het in huis zou staan.
Dit was een impuls koop en kon niet terug worden gebracht, volgens Seats & Sofa's, terwijl het niet eens gebruikt is. (slechte zaak, banken niet daar kopen, is bekend bij kassa)

Foto's:
3 zits:
dylan3sbeauty500blueb.jpg


2 zits:
dylan3sbeauty500bluea.jpg


Hier is de marktplaats link:
http://link.marktplaats.nl/522201497

De winkel prijs was € 500 (au daar gaan een paar ribben) en de bon heb ik ook nog.

Maar als iemand een fair price ervoor wil geven hoor ik het graag en natuurlijk is het ook wel mogelijk dat ik kan regelen om het naar jou huis te brengen, mits ook er benzine/diesel (denk diesel want busje is meestal diesel) geld er tegen over staat, ongeveer 25 euro zo, ligt aan de afstand natuurlijk.

PM me maar als je interesse hebt

Groeten,

doc81
 
Ziet er lekker handig uit op die foto, snap dat je daar vanaf wilt... Zelf ben ik voorzien maar zal ook eens rondvragen op mn werk (Rdam) zijn nog wel wat mensen bij daar die net verhuisd zijn!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top