What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: New Astro City ..compleet met converter en games NEW PRICE!

ZeMMiK

TATE Mode Pilot
Hallo,

Te Koop: Een New Astro City (29inch)
Inclusief: 110v naar 200v converter. Pandora2 met 300 games.
2 Krukjes.
ExtraInfo: Knoppen zijn allemaal Sanwa en paars-groen.
Jamma wired 2x 6 buttons. Extra sfeerverlichting aan achterkant voor de mancave.
De verlichting boven is Led ipv TL. Een barst aan de voorkant maar voor de rest
niet merkbaar (zo kreeg ik hem ook) 1 Sleutel niet meer in bezit maar wel alle sloten toegankelijk.
Prijs 800.- GERESERVEERD
Reden: Ik wil niet meer zo laag zitten, ik wil een staandmodel.

IMG_2881.jpg
IMG_2882.jpg
IMG_2883.jpg
IMG_2885.jpg
IMG_2887.jpg
IMG_2889.jpg
image upload

De Deal: Af te halen na de kerst. Kast kan worden bekeken en bespeeld. Daarna doen
we de financiën. Vervolgens neem je zelf de lead en verantwoordelijkheid om de kast uit
elkaar te halen. Waarschijnlijk in 3 stukken, hij moet van zolder naar beneden. We doen dat
uiteraard samen. Daarna ga je hem in een auto of busje plaatsen. Indien je auto vol zit
dan kan ik evt achter je aan rijden met mijn Skoda Octavia en dan moet het lukken.
Ik wil dat doen in een straal van 80km vanuit Nieuwegein, en scheelt busje huren.
Ik ben zelf niet handig! Dus zorg dat de kennis er is om dit vakkundig te doen.
In principe zijn het eigenlijk 3 gedeeltes met het enige zware de monitor van 30kilo.
 
Ziet er netjes uit deze cab!

Maar is het met opzet gedaan dat de kleuren van de buttons verkeerd om zitten t.o.v. origineel?
 
((en de krukjes die ik erbij doe...zijn de ikea krukjes...die orginele ben ik doorheen gegaan...))
 
Mss een stomme vraag maar....moet de cab uit elkaar omdat het niet past of omdat jij het te zwaar vindt?
 
Vandaag opgehaald door WaiWai .. en de Astro gaat goed verzorgt worden....

IMG_2407.jpg
IMG_2405.jpg

Dit topic mag dus dicht, en inmiddels is de kamer ook niet meer paars..... :geek:
 
Back
Top