A
Anonymous
Guest
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een mak supergun, heb de mijne op Ebay gezet.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :IT&ih=012
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... :IT&ih=012
ruderudie":otux1z05 said:He Marc wat was er nu niet goed aan je supergun dat het geluid het niet doet bij sommige pcb's en was dit te verhelpen?