What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK]MAK Supergun[VERKOCHT]

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
daamn ik ben zooow blut lol.

hoe goed is dat ding ?

Ik wil ooit een kopen maar weet bij god niet wat relaxed is en ik heb er zoveel gezien dat ik helemaal de weg kwijt ben.

Volgens de kenners hier schijnt dit toch een van de beste supergun's te zijn.
Maar aangezien ik nu een cab heb is deze overbodig en kan ik nu iemand anders blij maken 😉

Deze komt bij DreamerNL vandaan.

denk het ook wel genoeg volgers, maar dat zegt niks natuurlijk...

He Marc wat was er nu niet goed aan je supergun dat het geluid het niet doet bij sommige pcb's en was dit te verhelpen?

ruderudie":otux1z05 said:
He Marc wat was er nu niet goed aan je supergun dat het geluid het niet doet bij sommige pcb's en was dit te verhelpen?

Het was bij 2 pcb's het geluid, het was niet helemaal scherp.
Veel rondgevraagd, maar veel mensen die een mak supergun te koop hebben staan op ebay(mailtjes gestuurd)zeiden ook dat het bijna onmogelijk is dat elke pcb zou werken(9/10 werkt meestal wel)
Waar het aan ligt geen idee, met m'n cab kan ik het afstellen en dat kan dus niet met m'n sg, vandaar dat hij voor mij nu overbodig wordt.
Hij werkte wel met de andere pcb's(konami boards)en m'n mvs ging ook perfect.
Maar kan dus geen volle 100% garanderen dat elke pcb werkt.

DreamerNL: Zijn ook goede duidelijke foto's 😉

Ik ben n00b maar ik heb weleens jamma convertors gezien in een shop en er stond bij voor welke pcbs het geld. De link ben ik vergeten.

klopt ook wel eens voorbij zien gaan, kan best zijn dat het probleem bij sommige dan zijn opgelost.

Status
Not open for further replies.
Back