A
Anonymous
Guest
Mooie video wall monitor op 15 Khz.
Monitor is nog in zeer goeie staat. Geen screen burn.
Met OSD. Chassis is volgens mij toen ik hem overkocht gewoon gloed nieuw, net als de beeldbuis. Was eigenlijk voor een MAME project maar nooit echt aan toegekomen. Toen nog gekocht voor 75 euro. Mag nu weg voor 50. Of mag ook geruild worden. Is op te halen in Rotterdam.
Voor meer specificaties:
http://www.hantarex.be/BtoB/products/applications/videowall-monitors/index.htm
Voor meer fotos:
http://s702.photobucket.com/albums/ww24/xxstillaxx/Hantarex/
Monitor is nog in zeer goeie staat. Geen screen burn.
Met OSD. Chassis is volgens mij toen ik hem overkocht gewoon gloed nieuw, net als de beeldbuis. Was eigenlijk voor een MAME project maar nooit echt aan toegekomen. Toen nog gekocht voor 75 euro. Mag nu weg voor 50. Of mag ook geruild worden. Is op te halen in Rotterdam.
Voor meer specificaties:
http://www.hantarex.be/BtoB/products/applications/videowall-monitors/index.htm
Voor meer fotos:
http://s702.photobucket.com/albums/ww24/xxstillaxx/Hantarex/