What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] Gameboy Micro Famicom editie + Metroid Fusion

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Hallo allemaal,

Ik bied bij deze m'n Gameboy Micro Famicom editie aan. In combinatie (of evt. los) verkoop ik ook Metroid Fusion. Hoewel ik het een leuk dingetje vind, is het voor mij vooral een 'hebbedingetje', en aangezien ik een nieuwe PC wil kopen kan ik het geld ook weer hard gebruiken.

Ik wil tenslotte nog even zeggen dat alles echt in absolute nieuwstaat verkeert. Altijd superzuinig mee geweest, doosjes, papiertjes, alles ok.

Richtprijs: 130 inclusief voor de GBM + MF game

Foto's:
uno
duo

Thx voor watching en hopelijk 'helpen jullie me er vanaf'. 😉

Yo Juul, wat is je laagste prijs voor alleen de micro, dus zonder game?

Zeg maar wat je ervoor wilt geven, maar ik denk zeker aan een prijs van rond de 100 euro. In combinatie met de game is er wat meer mogelijk qua prijs, omdat ik bang ben de game zelf moeilijker kwijt te raken. Maar los is zeker een optie. Alleen wil ik dan niet veel meer met de prijs schuiven.

Aangezien niemand meer reageert en ik de prijzen op Segaforum ook al verlaagd heb, dan ook hier maar:

Gameboy Micro Famicom: 92,50 EUR (excl.)
Metroid Fusion: 20 EUR (excl.)

Combinatie van GBM + MF: 110 euro inclusief.

You ... can't ... resist ... *urgh*

Nah, laat maar even weten mocht je interesse hebben. Hoop het wel natuurlijk, zoals gezegd kan ik het geld wel gebruiken.

Yeah I know man, het is echt een item wat ik graag zou willen hebben maar je toch even tegen aan hikt, zeikerts zijn we toch ook he...

Status
Not open for further replies.
Back