What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK:EUROKNALLER Naomi deal! Arcade, Console (Upd. 30-04)

tja.. hier ook money-issues.. zou hem ook dolgraag van je afpakken :) Ik heb een Cyberlead te koop staan die ik ook niet aan de straatstenen gesleten krijg (jajaja, ik weet het; ander soort cab :))
 
Naomi 1 + GD Rom + Virtua Tennis inclusief alle benodigde kables om em op JVS aan te sluiten - 100


*** Ook te koop een Naomi 1 Netboot set, inclusief mobo, 512 MB Dimm en zero security pic, verder geen zaken meer nodig - 100 ***
Hi best price inc delivery to ireland on these items please
Thanks paul
 
Zoals reeds door velen geschreven, een koopje voor deze prijs!

Ik heb helaas zelf al een NAC en ik kan m'n vrouw echt niet overtuigen waarom ik een tweede zou moeten kopen :?
 
Oooh toevallig wat betere foto's van de NAC? Misschien handig te vermelden welke omgeving je vandaan komt. Zon cab moet toch altijd vervoerd worden :) moet even na mm financiën kijken :o
 
Kun je een foto posten van die NAC met een baby of klein kind erbij, dan is mn vrouw zo om ;-)
 
Milspex":2h921q8o said:
Kun je een foto posten van die NAC met een baby of klein kind erbij, dan is mn vrouw zo om ;-)

Zoiets? :)

4ae6672cfbba11e2a49722000aaa05c4_7.jpg


161f979c813b11e2913d22000a9e2892_7.jpg


b263e70c813b11e2b45022000a1fb3cd_7.jpg


2e0ccdce9f0a11e2a2f822000a9e0707_7.jpg


f7a93472fbb911e29caa22000a1f96f6_7.jpg


4b6ea40e06bc11e38d4922000aeb11ae_7.jpg


91bfb590bf0011e39a3d0002c99aae16_8.jpg


6a404dd09fcb11e381f5124755e97c4e_8.jpg
 
BUMP!

Euroknaller naomi deal toegevoegd! Wil je Ikaruga en Under Defeat op originele hardware draaien voor een weggeef-prijs, dan is dit je kans.

Zal op korte termijn ook foto's plaatsen van een STV moederboard voorzien van multi bios, met Steep Slope Sliders en Die Hard Arcade toevoegen. Mocht iemand daar nu al interesse in hebben, PM even.

Verder: de Dreamcast+ accessoires zijn nu ook te vinden op marktplaats, in een partij met overige dreamcastspullen ik nog heb liggen. Word per opbod verkocht. http://www.marktplaats.nl/a/spelcompute ... ousPage=lr

Mvg,

Farian
 
Fuck, wat een bizar lage prijs voor die cab!
Gaat echt nergens over. Verwacht dat hij snel weg is!

Succes met de verkoop!
 
Wat naomi hardware verkocht, nieuwe prijs voor de cab + netboot set!

199 in het totaal. Lager gaat ie niet worden, dan duw ik de cab nog liever de gracht hier in om em te zien zinken, als er nog meer van de prijs af moet! (AUB nu niet PM-en dat je em gratis wilt ophalen)

De cab zelf is in parts al meer waard dan de vraagprijs, en een gemiddelde netboot set is ook 150 euro op alle fora's.
 
Back
Top