Farian303
Cabinet Dweller
Gamebox on hold!
Psykick":xcng6jgt said:Damn! Wat een goede prijzen!
Dat scherm van die Astro komt ooit bij mij vandaan en was echt mijn paradepaardje. Een fantastisch plaatje en absoluut de dealmaker voor die kast. De monitor alleen is al ca. €300,- waard in deze staat! Als je een Candy nog wilde hebben vind ik dit echt je kans.
Asure":39wfarz1 said:PM
p.s. Is dat een rodotron trisync chassis oid wat er in zit met de originele buis dan?
Bjt":1lqznp7w said:Gamebox 2012 - 761 in 1 werkt Top![]()
Cageman":1sk6zde6 said:Ik ruil de NAC graag tegen een Cyberleadhaha
![]()
Dr Doggystyle":11bpw3vg said:jammer dat ik geen grote bus heb anders had ik het wel geweten![]()
jammer dat je niet in buurt woont van mij :mrgreen:sombetzki":13pv9ygv said:Jammer dat ik geen knaken heb maar wel een grote bus![]()
Dr Doggystyle":13s43khk said:jammer dat ik geen grote bus heb anders had ik het wel geweten![]()
cthulhu":3dhaf5an said:Bizar dat nog niemand toegehapt heeft.