What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK:EUROKNALLER Naomi deal! Arcade, Console (Upd. 30-04)

Farian303

Cabinet Dweller
Helaas zijn de foto's met een mobiel geschoten en dus niet van topkwaliteit, wil je meer foto's laat het dan even weten.
Meerdere items = korting.

EUROKNALLER: NAOMI CAB + NAOMI NETBOOT SET
.................................................199 EURO! - ON HOLD...............................................
Arcade Cab:

SEGA Naomi Universal - 175!
4mol.jpg

*Monitor met lichte burn en als hij een langere tijd heeft uitgestaan duurt het even voor de monitor scherp is. Panel erg netjes. Links boven in de hoek een barst in de voorkap, dit is momenteel afgeplakt. ziet er verder niet storend uit. werkt verder 100%. Geen PCB meegeleverd. Ideale starterscab voor dat geld!

Dreamcast hardware:

Doorzichtig groene PAL dreamcast met doorzichtig roze controller, inclusief box en alle kabels, console zo goed als nieuw - 75
qhyj.jpg

Hengel, NIEUW!, game 2ehands, scheur in linker bovenkant verpakking - 35
vli0.jpg

Stuur, NIEUW!, doos ziet er alleen niet meer uit, doos heeft waterschade, inhoud is nog perfect. - 35
9p3a.jpg

DC games:
2yz2.jpg

Sealed PAL:
Jet Set Radio - 10
Daytona USA 10
Metropolis street racer -10
Virtua Tennis 2 - 10
Conflict Zone - 7
Freestyle Scooter - 7
Virtua Fighter 3TB - 7
Tony Hawk's Pro Skater - 7

Dreamcast Used PAL:
TimeStalkers - 20
Capcom VS SNK - 15
Grand Theft Auto 2 - 10
Sega GT - 5
Tee Off - 5
Worms Armageddon - 5
South Park Chefs luv shack - 5
Virtua Tennis - 5
UFC - 5
Nba2K - 5
Crazy Taxi - 5
Chu Chu Rocket - 5

Various:

ion ICADE Core arcade stick voor ipad 2 en hoger - 25
eytf.jpg

Neo Geo X, zo goed als nieuw, folie zit nog op het scherm, 1x op tv aangesloten.. -100
ywf7.jpg

PS3:

3D Dot Game Heroes - 15
Dark Souls LE - 20
pari.jpg

ON HOLD:

All shipped and payed.

Hmmm...Futari...zou deze ook heel graag aan m'n groeiende Cave verzameling willen toevoegen, maar helaas heb ik er even geen geld voor.

BUMP!

Futari 325 shipped, laatste prijsdrop voordat ie buiten de community aangeboden gaat worden :P

He farian,

Is espgaluda 2 een complete kit? Zou je zo vriendelijk willen zijn om mij pictures te pm'en van de kit

Damn! Wat een goede prijzen!

Dat scherm van die Astro komt ooit bij mij vandaan en was echt mijn paradepaardje. Een fantastisch plaatje en absoluut de dealmaker voor die kast. De monitor alleen is al ca. €300,- waard in deze staat! Als je een Candy nog wilde hebben vind ik dit echt je kans.

Back