What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: Egret2 met tri-sync chassis

Gyruss

Cabinet Dweller
i.v.m. een andere aankoop bied ik mijn Egret 2 te koop aan. De cab verkeert in uitstekende staat en beschikt over een tri-sync chassis en een prachtige true flat monitor zonder burn. Vorig jaar is de voeding vervangen. Inclusief marqee houder met SSF4 marquee.

Prijs: €700,-

Tevens verkoop ik mijn neo geo 108 in 1 multi board met 2 slot met 3.0 universe bios
Prijs: €100,-

Samen: €775,-

IMAG5678-1.jpg

P1000321.jpg

P1000320.jpg

IMAG5555.jpg
 
Prachtige cab...helaas geen geld en ruimte. Veel succes!

Wat ik overigens nog mooier vind dan die Egret 2, is het spel in de tweede foto...damn, wat zou ik die graag willen hebben!
 
stevuns":3032hwqj said:
shienryu?
Batsugun
Veel gespeeld op de Saturn. Toppertje. Soort van spirituele voorloper van DonPachi. Er zijn 2 versies. Ook in de Saturn versie kan je uit beide versies kiezen geloof ik.
 
Back
Top