What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK : Diversen * Pricedown*

R2-2D

1CC Aspirant
Joined
Nov 26, 2005
Messages
779
Reaction score
0
Location
Enschede
Alles in zeer nette , complete conditie , tenzij anders vermeld.

-Hokuto No Ken/Fist of North Star guide ( jap) : 15 euro
-Dreamcast Arcade Stick in doos en weinig gebruikt : 30 euro
-Castlevania Dawn of Sorrow ds : 15 euro
-Castlevania Portrait of Ruin ds : 15 euro
-New Super Mario Bros. ds : 15 euro
-Bomberman ds : 7,50
-Nanostray ds : 7,50 (leuke shmup !)
-King of Fighters 97 vaantje/vlaggetje "shingo" : 10 euro
-Fatal Fury 3 / Garou Densetsu 3 jas/ regenjas : 20 euro
-Game & Watch Popeye Table Top in niet al te beste, maar werkende
staat : 25 euro
-Snes fire super fx convertor : 10 euro
-Multitap voor snes : 10 euro
-Super Puzzle Fighter 2 saturn (pal) : 10 euro
-Nintendo Rgb Kabel gamecube : 7,50 euro



Bij interesse , pm me even.
IMG_2922.jpg

IMG_2921.jpg

IMG_2920.jpg
 
Als het mogelijk is om een foto bij te voegen zou dat geen overbodige luxe zijn.
 
foto super metroid en hoe is de staat?
namelijk zeker interesse.

pm send
 
Heb je hier een pic van?

-Sega Consumer History mook : 20 euro
-Sega Arcade History mook : 30 euro
 
Heb je hier een pic van?

-Sega Consumer History mook : 20 euro
-Sega Arcade History mook : 30 euro

De Sega Consumer History staat op de foto (die blauwe) en eigenlijk ziet de andere er net zo uit maar dan in het rood. Let wel : ze zijn japans.
Maar wel vol met plaatjes , dus ook al kan je geen japans , wel leuk om te hebben.


Super Metroid is verkocht aan Almighty.
 
R2-2D":34mgw9du said:
Alles in zeer nette , complete conditie , tenzij anders vermeld.

-Castlevania Dawn of Sorrow ds : 15 euro
-Castlevania Portrait of Ruin ds : 15 euro
-New Super Mario Bros. ds : 15 euro
-Nanostray ds : 7,50 (leuke shmup !)

pm gestuurd.
 
yo, ik heb wel interesse in die fire convertor. 15 euro inc. verzenden? :roll:
 
Back
Top