What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] Diverse Dreamcast games (PAL/US/JPN)

Wombat

TATE Mode Pilot
Joined
Sep 25, 2005
Messages
526
Reaction score
1
Ben bezig met het afronden van mijn Dreamcast collectie, zodoende verkoop ik mijn dubbele exemplaren en titels welke ik niet langer meer nodig heb. Buiten de reguliere uitgaven verkoop ik ook een divers aantal Japanse 'not for sale' winkel demo's voor de liefhebbers, evenals een aantal Europese 'white labels' etc. Ofwel; genoeg interessants voor de Dreamcast liefhebber ;-)

Bekijk\download het overzicht vanaf de volgende pagina:
http://www.segaonline.nl/img/dump/games-for-sale.xlsx

dreamcast-sale-001.jpg


dreamcast-sale-002.jpg
 
Geen liefhebbers welke nog wat titels nodig hebben voor de almachtige Dreamcast? :-(
 
Ik heb wel interesse in crazy taxi, street fighter, tony hawk, spiderman.
Wat mogen ze kosten?
Het overzicht werkt helaas niet bij mij.
 
Firehawk, volgens het overzicht:

Crazy Taxi (sealed) €50
Street Fighter €45
Tony Hawk (sealed, Frans) €7,50
Spider-Man (Frans) €12
 
Hoi Firehawk,

welkom op Nozomi; stel jezelf even voor in het Offtopic forum, als je wilt.
 
Firehawk":32kuqlsb said:
Helaas, jammer dat ze frans zijn.
Enkel Spider-Man en Tony Hawk 2 hebben een franse cover, deze twee zijn verder wel gewoon engels in-game.
 
De lijst is inmiddels flink geupdate met meer (goede) titels, waaronder Under Defeat (D-Direct versie) en Karous.... :D
 
Back
Top