What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] Bleedingviolin Custom Playstation 1

Ricepuppet

Candy Cab Regular
Joined
Oct 5, 2005
Messages
362
Reaction score
0
TheAkumaChoice.jpg


Te koop, bovenstaande gecustomizede Playstation 1 (PSX) deze is in perfecte staat; de lens is compleet nieuw (vandaag vervangen) dus leest CD's en games perfect.

Details : http://ricepuppet.deviantart.com/art/Th ... -150375091

Verder is de console gemodificeerd om homebrew, en desnoods je eigen back up games te spelen.

Wat je krijgt;

* Custom Bleedingviolin Playstation 1 console (PSX)
* Nieuwe lens, binnenkant refurbished
* Stroomkabel
* Scartblok + A/V Kabel


Word netjes verpakt verzonden naar de koper.

Prijs : 46,75 euro inc. verzendkosten.
 
Klopt. Werk, hehehe.

Ik ga je zo een mail sturen _0_
 
Erg mooi geworden, ga je nog andere spelcomputers aanbieden in deze stijl?
Zou het misschien best vet vinden om een custom nes te willen in de stijl van Metroid.
 
Hmmm geen slecht idee ik zou ok wel wat over hebben voor een gepimpte NES of SNES :)

Veder zeker een mooie psx en een leuk prijsje :)
 
Als zoiets als dit mogelijk is?

Echt onwijs gaaf:
Maar blijven de logo's wel behouden?
En misschien iets van een mooie art erop ofzo...
 
almighty":ejfdv5uc said:
Als zoiets als dit mogelijk is?

Echt onwijs gaaf:
Maar blijven de logo's wel behouden?
En misschien iets van een mooie art erop ofzo...

Errug mooi!!!! Wordt het een heel ander ding van.
 
almighty":1ouxqtx7 said:
Erg mooi geworden, ga je nog andere spelcomputers aanbieden in deze stijl?
Zou het misschien best vet vinden om een custom nes te willen in de stijl van Metroid.

Ik zit er wel over te denken ja. Alleen is dit nog een proef, ik wil even kijken hoe dit verloopt. Verloopt het goed, dan ga ik zeker aan de NES beginnen.

Was het overigens allang van plan om retro consoles te customizen b.t.w :)
 
Ricepuppet":7gzcfswg said:
almighty":7gzcfswg said:
Erg mooi geworden, ga je nog andere spelcomputers aanbieden in deze stijl?
Zou het misschien best vet vinden om een custom nes te willen in de stijl van Metroid.

Ik zit er wel over te denken ja. Alleen is dit nog een proef, ik wil even kijken hoe dit verloopt. Verloopt het goed, dan ga ik zeker aan de NES beginnen.

Was het overigens allang van plan om retro consoles te customizen b.t.w :)

Wat dachten jullie trouwens hiervan:

wiines.png
 
Ricepuppet":3c2sl1s5 said:
almighty":3c2sl1s5 said:
Erg mooi geworden, ga je nog andere spelcomputers aanbieden in deze stijl?
Zou het misschien best vet vinden om een custom nes te willen in de stijl van Metroid.

Ik zit er wel over te denken ja. Alleen is dit nog een proef, ik wil even kijken hoe dit verloopt. Verloopt het goed, dan ga ik zeker aan de NES beginnen.

Was het overigens allang van plan om retro consoles te customizen b.t.w :)
Gaaf, want die gast die deze custom's jobs heeft gedaan is niet heel actief meer en heeft vele mooie projecten gedaan, van NES tot SNES en N64.
Allemaal erg mooi gelukt met een eigen stijl.
 
Die oranje glans lak nes is zeker awesome vooral met de bijpassende controllers :O
 
Ik neem een handvol cash mee op de eerstvolgende Koninginnedag om die kleine kindjes af te troggelen..

Hehehe :twisted:
 
Ricepuppet":1i4pf5fu said:
Ik neem een handvol cash mee op de eerstvolgende Koninginnedag om die kleine kindjes af te troggelen..

Hehehe :twisted:

Hey! Dat is al jaren mijn ding in R'dam en omstreken ;P

Maareh hoeveel zou jij dan ongeveer vragen voor:

Gepimpte NES
" NES met 2 controllers en zapper ?

Uiteraard kan ik zelf de (gemodde) NES aanleveren, ik heb er maar 6 staan ofzo :P
 
Baris":1xt69tpo said:
Ricepuppet":1xt69tpo said:
Ik neem een handvol cash mee op de eerstvolgende Koninginnedag om die kleine kindjes af te troggelen..

Hehehe :twisted:

Hey! Dat is al jaren mijn ding in R'dam en omstreken ;P

Maareh hoeveel zou jij dan ongeveer vragen voor:

Gepimpte NES
" NES met 2 controllers en zapper ?

Uiteraard kan ik zelf de (gemodde) NES aanleveren, ik heb er maar 6 staan ofzo :P
Ben ik ook wel benieuwd naar :)

En is zoiets ook mogelijk zoals in de link van youtube? De orange metroid versie?
 
Baris":v84mrvb6 said:
Maareh hoeveel zou jij dan ongeveer vragen voor:

Gepimpte NES
" NES met 2 controllers en zapper ?

Uiteraard kan ik zelf de (gemodde) NES aanleveren, ik heb er maar 6 staan ofzo :P

Zelfde als alle andere consoles. 77 euro, inc. gratis terug verzending. Maar je woont in Rotterdam (en dan neem ik aan dat je hem zelf brengt, en je weet waar ik woon .. ), dus 70 euro.

@ almighty; ik zou het wel kunnen, exact, maar uit creatief oogpunt zou ik een aangepaste versie maken.
 
Huh? Voor een gemodde costumized PSX vraag je 46,75 (40)

Maar voor het alleen verven (dus niet de console zelf) van een nes 70 ?
 
Baris":31s7eaba said:
Huh? Voor een gemodde costumized PSX vraag je 46,75 (40)

Maar voor het alleen verven (dus niet de console zelf) van een nes 70 ?
Maar de PSX is wel zonder controllers volgens mij?
 
Back
Top