A
Anonymous
Guest
Wegens overcompleet mag deze weg:
in zeer goede staat en geen beschadegingen of verkleuringen.(nog mooi diep rood)
Vraagprijs: 59,00 euro exc.l verzending.
ophalen voorkeur aangezien ik niet 1,2,3 een grote doos tot beschikking heb.
Cheers Marc.
ps: post hem eerst ff hier want op Otaku ben ik hem zo kwijt. (maar geen doos nog)
in zeer goede staat en geen beschadegingen of verkleuringen.(nog mooi diep rood)
Vraagprijs: 59,00 euro exc.l verzending.
ophalen voorkeur aangezien ik niet 1,2,3 een grote doos tot beschikking heb.
Cheers Marc.
ps: post hem eerst ff hier want op Otaku ben ik hem zo kwijt. (maar geen doos nog)