Afterburner Deluxe in goede werkende staat. De meesten van jullie hebben deze al gezien en misschien zelfs gespeeld
Machine is helemaal gecalibreerd, ingevet, etc. Draait erg soepel.
Vraagprijs is 1800 euro. Opsturen van de cab kan; PM me even voor details.
Foto's hieronder, meer te vinden op: http://s1293.photobucket.com/user/cageman007/library/Afterburner
En ik heb een videootje gemaakt van mij in de cab
:





Vraagprijs is 1800 euro. Opsturen van de cab kan; PM me even voor details.
Foto's hieronder, meer te vinden op: http://s1293.photobucket.com/user/cageman007/library/Afterburner
En ik heb een videootje gemaakt van mij in de cab




