What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] 2 x Sega Saturn PC Controllers - NIEUW

Status
Not open for further replies.

Ricepuppet

Candy Cab Regular
Reaction score
0
3334930346_cb3d959ce3.jpg

* 2 x Originele SEGA Saturn PC controllers
* NIEUW, nog nooit gebruikt
* 100% SLS versies

Was ooit de bedoeling ze te gebruiken voor PC gaming, maar liggen al een hele tijd stil; niets mee gedaan.

Werken alleen op Windows, niet op consoles.

Prijs inc. verzendkosten = 22 euro voor twee stuks.

100% de SLS versie en niet de 'after hours' versie?

SD5k":37sphd47 said:
In dat geval heb ik ook wel interesse.

Heb niks van Robert gehoord. Weet ook niet of het een interesse vraag was of een 'koop' vraag.

PM me maar.

Was benieuwd of het legitieme exemplaren waren en nam de aankoop in overweging. SD5k it's all yours... al is dat natuurlijk niet aan mij ;-)

Robert":1kv7vr82 said:
Was benieuwd of het legitieme exemplaren waren en nam de aankoop in overweging. SD5k it's all yours... al is dat natuurlijk niet aan mij ;-)

No fighting! :)

Werken op ps3, zelfs met ps1 spellen.
Met ps2 spellen helaas niet omdat je met ps2 spellen op de ps knop drukken moet :(
koopje!

Houd er rekening mee dat dankzij de laatste PS3 firmware upgrade het goed mogelijk is dat de bovengenoemde (en alle andere standaard USB controllers) niet meer werken met de PS3 :(

Robert":x4dq9vsx said:
Houd er rekening mee dat dankzij de laatste PS3 firmware upgrade het goed mogelijk is dat de bovengenoemde (en alle andere standaard USB controllers) niet meer werken met de PS3 :(
Klopt, veel sturen werken ook niet meer.

Gelukkig heb ik er geen last van maar het is wel een zeer slechte zaak!(collega op het werk kan z'n stuur ook niet meer gebruiken)

Ik zal het later zelfs een proberen, ook een goede reden om die PS3 van me aan te zetten na een jaar tijd.

Ik heb overigens niets meer gehoord van SD5k, na het sturen van een PM.

Robert nog interesse?

Ja sorry man, ik ging je zowieso nog terug PM-en.
Mijn reactie was iets te impulsief, ik weet dat ik er uiteindelijk weer niks mee doe zoals met zoveel controllers/hardware die ik heb liggen. It's all yours, Robert.

Status
Not open for further replies.
Back