What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

THQ Failliet

Gelukkig is die South Park game wel overgenomen.

ps aan moderators. deze topic wellicht even verplaatsen naar 'video games'.
 
Jammer dat een gamedeveloper/uitgever failliet is maar wat mij betreft maakte THQ toch alleen maar drollen van games ;)
 
Het eerste slachtoffer uit de Wii periode valt, mooi zo. De Draw Tablet (100+ miljoen euro R&D) heeft ze uiteindelijk m.i. de nek omgedaan. Dat had een blinde vink ze nog kunnen voorspellen. Kansloos.
 
mooi zo??? Dude, Darksider zou 3 delig worden. Mooi K#t als dat nie doorgaat
 
Da Dude":3gpfb9ss said:
mooi zo??? Dude, Darksider zou 3 delig worden. Mooi K#t als dat nie doorgaat

Er is wel wat beters op de markt dan de Darksider reeks toch? Als je je druk moet gaan maken om het feit dat je nu geen drie maar enkel twee delen hebt van een reeks (zonder dat je er zelf invloed op hebt), kun je ook stellen dat het klote is dat SNK failliet is en er geen NG games meer worden gemaakt. Ik had nl. wel een Garou deel 2 gewild :mrgreen:
 
Trailblazer":3e9eu4js said:
Da Dude":3e9eu4js said:
mooi zo??? Dude, Darksider zou 3 delig worden. Mooi K#t als dat nie doorgaat

Er is wel wat beters op de markt dan de Darksider reeks toch? Als je je druk moet gaan maken om het feit dat je nu geen drie maar enkel twee delen hebt van een reeks (zonder dat je er zelf invloed op hebt), kun je ook stellen dat het klote is dat SNK failliet is en er geen NG games meer worden gemaakt. Ik had nl. wel een Garou deel 2 gewild :mrgreen:
Ik had wel een Last Resort 2 willen zien :-)
 
Cageman":1wkbmk7k said:
Trailblazer":1wkbmk7k said:
Da Dude":1wkbmk7k said:
mooi zo??? Dude, Darksider zou 3 delig worden. Mooi K#t als dat nie doorgaat

Er is wel wat beters op de markt dan de Darksider reeks toch? Als je je druk moet gaan maken om het feit dat je nu geen drie maar enkel twee delen hebt van een reeks (zonder dat je er zelf invloed op hebt), kun je ook stellen dat het klote is dat SNK failliet is en er geen NG games meer worden gemaakt. Ik had nl. wel een Garou deel 2 gewild :mrgreen:
Ik had wel een Last Resort 2 willen zien :-)

Echt wel last resort 2
Of kof 2013
 
JA, maar Darksiders 3 was aangekondigd. En vond beide games (vooral de graphx) erg vet. daarom hoop ik wel dat ze de serie afmaken.

Maar als je het zo bekijkt, zit ik nog steeds te wachten op commando 3 en Operation Wolf 2 voor de Ps3 :P
 
Heb altijd heel veel lol gehad met Red Faction; extreem veel gespeeld met een stel collega's (als je weer eens een avond of nacht moest doorhalen). Vanaf deel 2 waren ze me kwijt. RF2 (op PC) was not my bag of tea. Daarna niet meer naar gekeken.
 
+1, Red Faction heb ik ook suf gespeeld, maar de delen erna kan ik me amper herrinneren. Wel gespeelt, nooit uitgespeeld.
 
Grappig wel dat in mijn beleving THQ altijd een top developer was.
Maar als ik deze lijst zo bekijk moet ik Jinxz wel gelijk geven.
Wat een hoop bagger. Ik zie zo snel in die lange lijst enkele goede games (Red Faction, Dark Siders, UFC).
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_THQ_games
 
beau":9uqi6tuh said:
Cageman":9uqi6tuh said:
Trailblazer":9uqi6tuh said:
Er is wel wat beters op de markt dan de Darksider reeks toch? Als je je druk moet gaan maken om het feit dat je nu geen drie maar enkel twee delen hebt van een reeks (zonder dat je er zelf invloed op hebt), kun je ook stellen dat het klote is dat SNK failliet is en er geen NG games meer worden gemaakt. Ik had nl. wel een Garou deel 2 gewild :mrgreen:
Ik had wel een Last Resort 2 willen zien :-)

Echt wel last resort 2
Of kof 2013



Ja man, Super Spy 2, Eightmen 2, Puzzled 2, Mahjong Minnasano Okagesamadesu 2, Money Puzzle Exchanger 2,Quiz Daisousa Sen 2, World Heroes Perfect 2, Breakers 3 en nog zo veel meer van die toptitels die dan weer gelukkig niet het daglicht hebben gezien :mrgreen: :mrgreen:

SNK had idd wel veel meer nog te bieden, maar helaas, mainstream crap heeft gewonnen. Wet van de grote getallen!

Maar even on topic : I don't give a rat's ass about THQ qua games, maar gun ik het de werknemers nooit van zo'n bedrijf! Zie maar weer aan de bak te komen!
 
Psykick":3jcl64mc said:
SNK had idd wel veel meer nog te bieden, maar helaas, mainstream crap heeft gewonnen. Wet van de grote getallen!

Wel en niet. Als je ziet hoe ongelofelijk populair games zijn bij kickstarter.com en dan vooral de non-mainstream stuff dan denk ik dat er gewoon een verschuiving plaats moet vinden.
De makers van monkey island (tim schafer) wil weer een point-n-click game maken en krijgt een paar miljoen van fans via kickstarter.
De maker van Elite doet hetzelfde en krijgt 1,5 miljoen van fans via kickstarter.
etc. etc.
Bedrijven als THQ moeten gewoon een andere aanpak kiezen zoals bijv. een crowdfunding of een animocheck voordat ze aan projecten beginnen.
Als SNK nou eens een crowdfunding project op zet voor 1 van de titels die je noemde krijgen ze miljoenen, zonder twijfel.
 
Als SNK nou eens een crowdfunding project op zet voor 1 van de titels die je noemde krijgen ze miljoenen, zonder twijfel.[/quote]

haha als ze dat zouden doen dan harken ze de poen binnen :D
 
Darksiders 3 zou 4 player coop zijn....kut dat was wel kicken geweest zijn.
 
THQ, op zich wel jammer, maar de individuele studios krijgen allemaal wel weer een plekje..

Plus lets not forget, wat voor ongelovelijke crap ze meestal uitbrachten, daar hoor je nu niemand over..
 
Back
Top