What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

The King of Kong

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Misschien al oud nieuws maar er is een documentaire over Steve Wiebe en Billy Mitchell.

Inhoud:Het wereldrecord voor het arcadespel Donkey Kong staat al sinds 1982 op naam van Billy Mitchell. Terwijl Mitchell geniet van zijn status als "beste gamer ooit", wordt de 35-jarige familieman Steve Wiebe gevolgd in zijn pogingen dit oude record te verbreken

http://www.billyvssteve.com/
http://www.imdb.com/title/tt0923752/
 
Geinig, ik zag laatst ook die documentaire voorbij komen van die dwangneuroot die Pang had uitgespeeld.
 
Toevallig, heb vandag de dvd besteld !

Lijkt me zeker een zeer interessante documentaire om te kijken. Ben in ieder geval zeer nieuwsgierig er naar..
 
Back
Top