vwbabe84
Cabinet Dweller
Kom lekker uit 27 graden in hurghada. Voor de 4e keer met mijn moeder en oma. Was weer gezellig al heeft oma een scheurtje in haar teen opgelopen. We Hebben de vakantie lekker doorgezet op een wat rustiger tempo maar toch goed vermaakt. Hier wat Foto's:
Egyptish ziekenhuis:


Dolfijnenshow en zwemmen:







Egyptish ziekenhuis:


Dolfijnenshow en zwemmen:













