What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Terug uit Egypte

vwbabe84

Cabinet Dweller
Reaction score
0
Kom lekker uit 27 graden in hurghada. Voor de 4e keer met mijn moeder en oma. Was weer gezellig al heeft oma een scheurtje in haar teen opgelopen. We Hebben de vakantie lekker doorgezet op een wat rustiger tempo maar toch goed vermaakt. Hier wat Foto's:
Egyptish ziekenhuis:
IMG_20130310_144802.jpg
2013-03-10133310.jpg
Dolfijnenshow en zwemmen:
DSC02906.jpg

DSC02905.jpg
DSC02904.jpg
DSC02879.jpg
DSC02872.jpg
DSC02862.jpg
DSC02860.jpg

Boottrip mijn moeder heeft gesnorkeld en een proefduik gedaan. We hebben nog dolfijnen gezien maar lastig op foto vast te leggen. Mijn oma wilde dat nog graag 1 x haar leven zien dus hebben we haar er ook mee laten zwemmen in dolfin world.
DSCF8441.jpg
DSCF8431.jpg
DSCF8434.jpg
DSC02928.jpg
DSC02910.jpg

Lekker bijgekomen op vakantie. En hopelijk gaat de tempratuur hier ook omhoog maar dat zit er helaas nog niet in. Echt koud hier. Heb me goed vermaakt jammer dat mijn oma een breuk in haar teen had maar we zijn gewoon doorgegaan op half tempo gelukkig hadden we niet te veel gepland.

Welcome back! Vakantie ziet er chill uit.

Geen last gehad van langsrijdende tanks ofzo? ;)

Alleen de grote steden zoals cairo is een probleem. Maar daar ben ik al een keer geweest voor de revolutie.
In Hurghada passen ze wel op geen toeristen geen geld dus die mensen houden zich rustig. Zijn blij met de mensen die nog komen. Inmiddels de 4e keer dus ook erg bekend met het gebied.

Laatste avond lekker oosters eten:
DSC02960.jpg
Arcade egyptische styl:
DSC02963.jpg

Heb helaas geen potje airhockey gespeeld had alleen euro's en geen egyptische pond. De winkeliers hebben ook liever euro's die is waardevaster voor ze.
Ben nu uit mijn operatie en kan niet slapen.
Ze zeggen dat je na narcose heerlijk slaapt ben om 7 uur in de avond geholpen maar ben extreem wakker. Eigenlijk gelijk al toen ze me bijbrachten was ik ook echt wakker een teken van fitheid maar daar heb je niet zo veel aan als je niet kan slapen.
Heb een bovenkaakprothese gekregen en ben 21 tanden kwijt. Onder hou ik nog wel een stukje van mijn eigen gebit. Dus kan mijn lol op de komende weken. Ik hoop dat ik weer fit genoeg ben voor het gamecentre in april.

Back