What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te koop : Sega new astro city + multisync monitor

R2-2D

1CC Aspirant
Ik wil zeer waarschijnlijk binnenkort mijn new astro city cab verkopen. Een jaar geleden heb ik deze via arcaderick gekregen.
Ik wil polsen of er geinteresseerden zijn.
De cab is in goede staat , voorzien van een multisync monitor 15/24/31 khz.
Die 31 khz heb ik nooit uitgeprobeerd maar zou gewoon moeten doen , er zit een vga aansluiting onder het panel. Het panel is een blast city panel met 2x6 buttons.
Prijs 999 euro.
 
Ook ik heb wel interesse, in hoeverre zijn je voornemens om te verkopen concreet?
 
Nou lang polsen hoef je niet want mocht je besluiten tot verkoop over te gaan weet ik (op evt. details na :) )100% zeker dat ik em van je over neem. Weet je dat ook maar gelijk hehe.
😉
 
Ik denk dat je je naam maar ff moet veranderen in "Candy Ken" dan met zoveel cabs :lol:
 
Back
Top