What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te koop Sega Nascar racecab met Outrun 2 SP - VERKOCHT

joeks

TATE Mode Pilot
Joined
Dec 9, 2008
Messages
548
Reaction score
0
Location
Goes, Nederland
Te koop Sega Nascar arcade racer met Outrun 2 SP op solid state drive.
Dus geen trage, foutgevoelige GD-ROM meer.

Motorsysteem geheel gereviseerd en schoongemaakt.
Inclusief munt toren die aan de zijkant bevestigd kan worden (hoeft niet om het spel te spelen).

Alles werkt prima.
Stuur heeft sterke (instelbare) force feedback.
Mooi 31 kHz scherm zonder burn-in.
New Old Stock up- down shifter en Ferrari embleem in het stuur.

Foto's geven een vertekend beeld van de monitor. Zwarte donkere strepen zijn enkel zichtbaar op de foto's.

Vraagprijs €850.


35066087030_8b626fc46e_c.jpgIMG_4059 by barrybuise, on Flickr

35322780591_43eb651a37_c.jpgIMG_4910 by barrybuise, on Flickr

35322779621_c10bd5f7e2_c.jpgIMG_5481 by barrybuise, on Flickr

34643225833_60ed6e575a_c.jpgIMG_9794 by barrybuise, on Flickr

34611302104_df9d9e2887_c.jpgIMG_1060 by barrybuise, on Flickr

35322782371_e4d1a89b26_c.jpgIMG_2675 by barrybuise, on Flickr

https://www.flickr.com/photos/35165513@ ... 287889950/

35066086150_0b5a787251_c.jpgIMG_6083 by barrybuise, on Flickr

35066085790_535671f8b7_c.jpgIMG_6479 by barrybuise, on Flickr
 
Thanks!

Ja best wel he. Enkel wat roest op de base bij de stoel maar dat is niet zoveel werk om op te knappen.
Verder technisch tip top. Ook nog speciaal een Outrun2 driverboard en een NOS up-down shifter gekocht (en plastic surround) zodat alles werkt zoals het hoort.

uote="waiwainl"]Mooi ding hoor![/quote]
 
Ik vind dit een mooi ding. Heb zelf rood, maar heel vind ik toch mooier :-).


Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
 
Ik dacht ooit spuit ik hem misschien wel rood, maar eigenlijk is geel helemaal zo gek niet inderdaad :)
 
Hee! Eddy heeft eindelijk zijn Outrun 2! Veel plezier ermee!!
 
Back
Top