What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te koop: Sega Naomi Universal cabinet

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Te Koop:

Ik bied een hele mooie Sega Naomi Universal cabinet aan met het spel Virtua Tennis.
Eventueel met het spel Capcom vs SNK alleen heb ik hier geen extra knoppen voor, wel te bestellen.

Prijs: 1250 Euro (excl. btw)

Tevens heb ik ook zelzame MVS kits en spellen te koop.

groeten
 
Jontra":cp692xq8 said:
Ik ben btw vergeten om te vermelden dat het exclusief btw is!
Heel goed maar dan moet je wel reageren op de pm die ik je net stuurde, want volgens mij loopt er even het een en ander mis in de communicatie...?
 
Gelijk heb je! Ik heb het hardstikke druk en aan msn doe ik niet. Hier heb je een paar foto's


DSC00147.jpg
01052006001.jpg
01052006.jpg

Top kast!!

Ps. Ik ben niet die speler op de kast.
 
Paar vragen dan...

Welke Naomi zit er in de kast, een Naomi 1 of 2 board?
Welke I/O board zit er in de kast?
Waar staat deze kast, kun je em komen brengen naar Rotterdam en omstreken?
Welke MVS kits heb je dan die verkoopt?

Thanks
 
Das snel gereageerd.

De sega naomi is voorzien van een sega naomi 1 moederboard en een sega i/o board. De kast staat in Tilburg en levering is mogelijk . Natuurlijk moet je wel eerst komen kijken. Wil namelijk geen teleurstellingen achteraf.

Ik heb de volgende kits:

Metal Slug 1 90 euro
Metal Slug 3 160 euro
Neo turfmasters 90
Alpha Mission II 100
Pop 'n Bounce 150
Kabuki Klash 100
Aerofighters 2 90
Puzzle de Pon 80
Magician Lord 80
Top Hunter 90
Super Side Kicks 45

Ze zijn allemaal zgan en compleet (90% van de kits)


Later
 
Okey ik heb je nog een keer een pm gestuurd.

Kan je misschien voor alle mensen hier ook even de richtprijzen van de MVS kits vermelden?

EDIT-zie hierboven mensen!
 
Hey Jontra, kun je me even terug mailen wat betreft die MVS games?

Zitten er nog de originele labels op in goede conditie en zijn het de zwarte mvs carts?
 
Ben ik de enige die de exclusief btw prijs nogal raar vind klinken op een forum? Zeg dan gewoon dat 'ie bijna 1500 euro kost.
 
Weer geen reactie op pm, geen richtprijzen bij de MVS games, kom op Jontra het gaat om genoeg geld een beetje meer informatie mag best. 1250 incl. btw is trouwens al aan de hoge kant, dat btw heb ik maar even niet naar gekeken, dat slaat nergens op natuurlijk.
 
Hou er rekening mee dat het incl. btw dan 1490 euro is.
Bezorgen niet meegerekend (wellicht gratis?).
Als ik die pix ook zie lijkt het meer een groothandel dan een partikulier.
 
Iedereen mag vragen voor een item wat hij wil, maar voor fora zoals deze lijkt het me inderdaad handiger gewoon de incl. btw prijs te vermelden. Voor 1490 euro raak je een Naomi universal nooit kwijt, de gemiddelde prijs is rond de 1000 euro.
 
Inderdaad daar heb ik geen rekening mee gehouden. 1250 vaste prijs inclusief btw.
Mocht iemand concrete interesse hebben dan kun je me gewoon bellen dat gaat veel makkelijker.

Wellicht zijn er mensen die denken dat de prijs aan de hoge kant ligt. Maar is dat zo? Goedkoper zijn ze wel te verkrijgen maar vergeet dan niet de volgende zaken:

* monitor problemen
* verkleuringen (geel ipv wit)
* Inbrandingen van sigaretten

By the way wij ik ben geen groothandel maar een verzamelaar die wel eens iets de deur uit doet.

Zijn mensen op zoek naar iets specifieks dan kan ik dat misschien regelen.
 
PM je telefoonnummer maar, dan bel ik wel even.

Prijzen van kits staan een paar posts hierboven, nu nog even de prijzen van de losse carts dude ?!
 
Wel jammer, die schade. Maar des te meer pret met renovatie! :lol:
Ziet er uit als een mooi project.
 
Back
Top