What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te koop; Sega Naomi Cab + System 246 + Tekken 4 + Soul 2&3

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Sega Naomi Universal Cabinet
Inclusief New Net City control panel.
Inclusief Soul Calibur Marquee + Move List etc.
Inclusief Namco System 246 met Tekken 4 + Soul Calibur 2 + Soul Calibur 3 Arcade Edition
Screen heeft geen burn.
Cab is clean en gaaf.

naomicab2.jpg

naomicab.jpg

naomicontrol.jpg

naomipcb.jpg

naomimarquee.jpg

naomiscreen.jpg


Prijs; 600 euro voor de set
 
Oei, oei. Ben al een tijdje opzoek naar capcom i/o + naomi maar heb al veel besteed deze maand. Dat wordt even twijfelen. :?

Maar on topic: De prijzen zijn exclusief verzendkosten?
 
Jep er komt 6,75 verzending bij.... of ophalen mag ook natuurlijk...

PS. de cab verzend ik natuurlijk niet ;)
 
Virtua Tennis 2 Naomi
Sega Naomi + Capcom I/O

Verkocht :P

PM aan Technotron!
 
:) Nee alles gaat weg... nu doe ik deze cab niet weg vanwege het geld, maar ik denk dat ik gewoon er niet meer achter ga zitten als ik die Vewlix heb.

Ik heb gewoon veel spul gekocht door de jaren heen, en ik moet nu realistisch zijn wat ik wel en wat ik niet wil bewaren. Sommige spellen liggen gewoon stof te happen in de kast...

Dit betekend trouwens niet dat ik niks meer heb, want ik heb echt nog een shitload aan spul liggen :)
 
Sorrie niks gezegd, Je gaat voor een Vewlix. Bofkont :mrgreen:
Was ik even vergeten.
Had je me zaterdag vertelt en dan zou ik hetzelfde doen.
Vewlix is ook veel breder dat een standaard cab. Dan heb je wel wat ruimte nodig.
 
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor :P

Maar vergeet niet; Ik heb echt men hart en men soul verkocht...

Ach ja, ik hoop dat mijn nieuwe liefde me net zoveel voldoening gaat geven als mijn oude schatjes!
 
Ach ja, ik hoop dat mijn nieuwe liefde me net zoveel voldoening gaat geven als mijn oude schatjes!

Daar twijfel ik niet aan, en anders kun je nog richting het NGC :D
 
Iemand nog interesse in een Sega Naomi Universal Cabinet? Wil hem ook best weg doen voor 300 euro, zonder System 246. Heb eventueel ook nog een Naomi liggen die er in kan, met bijvoorbeeld Zombie Revenge of Cosmic Smash...
 
Nee, helaas. Wilde heel graag, maar gaat niet door door omstandigheden thuis.
 
omstandigheden = vrouw / hahaha altijd dezelfde riedel

Succes iig!
 
Op zich wel tempting Eddy, maar de waarde van die dingen is zo gedaald de laatste tijd dat het steeds moeilijker wordt. Hoe is de monitor?
 
Psykick":1mef813i said:
omstandigheden = vrouw / hahaha altijd dezelfde riedel

Succes iig!
:mrgreen:
 
Back
Top