What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te Koop: Namco Cyberlead cabinet

Status
Not open for further replies.

dexx

TATE Mode Pilot
Joined
Aug 6, 2009
Messages
503
Reaction score
0
Namco cyberlead met Tekken 3

Wiring : JVS & JAMMA (adapter zit erbij)
Conditie : Goed, nieuwe voeding ingebouwd vanwege ruis/brom door speakers en op beeld
Scherm: 29 inch, 15 of 24khz, geen burn-in
stepdown: 300W
Prijs : €795,-

IMG_6668.JPG

IMG_6669.JPG

IMG_6670.JPG

IMG_6671.JPG

IMG_6672.JPG

IMG_6673.JPG
 
Wat een mooie Cab, Beeld is 31 en/of 15KHZ???
Misschien handig erbij te vermelden.

Succes met de verkoop
 
Da Dude":1k1wr0k7 said:
Wat een mooie Cab, Beeld is 31 en/of 15KHZ???
Misschien handig erbij te vermelden.

Succes met de verkoop

yup, aangepast :) is 15khz of 24khz, dat laatste moet je veranderen met een stekkertje op het chassis
 
Wil je het panel ruilen voor een 1 player versie?
 
Psykick, bedoel je een panel zoals in deze topic?
viewtopic.php?f=7&t=5504&view=next

Ik zou het niet doen Dexx, voordat je het weet heb je een 1 player panel en is je Cyberlead ook maar 350 euro waard.
 
Deze cab heb ik eerder ergens gezien.. Waar was dat nou toch.. Nou ja, het schiet me vast nog wel te binnen.
 
Cageman":5ndp93de said:
Deze cab heb ik eerder ergens gezien.. Waar was dat nou toch.. Nou ja, het schiet me vast nog wel te binnen.

:mrgreen:
 
nog steeds te koop ;) misschien iets voor het NGC?? met omvormer erbij..
 
addseo1234":2xn8kx3s said:
Deze cab heb ik eerder ergens gezien.. Waar was dat nou toch.. Nou ja, het schiet me vast nog wel te binnen.

Spammer? Deze post heeft een mislukte link naar een Thaise site over poker ofzo.
 
cthulhu":2fiw4kve said:
addseo1234":2fiw4kve said:
Deze cab heb ik eerder ergens gezien.. Waar was dat nou toch.. Nou ja, het schiet me vast nog wel te binnen.

Spammer? Deze post heeft een mislukte link naar een Thaise site over poker ofzo.

had ik al een beetje door.. die opmerking heb ik vaker langs zien komen :P
 
Metal Slug 2 & Tekken 3? Vet, dat matrixscherm.
Welke games suporten dat nou ook alweer. Net efe gegoogled, maar vond niets. Tekken 2,3 Mr Driller G?
 
Da Dude":3is6o8nd said:
Is dat een wandkluis voor je PCB's???

Veel plezier ermee

hehe, zat toevallig al in de muur toen we de woning kochten ;)
 
d":uu3f0vpp said:
Metal Slug 2 & Tekken 3? Vet, dat matrixscherm.
Welke games suporten dat nou ook alweer. Net efe gegoogled, maar vond niets. Tekken 2,3 Mr Driller G?

Volgens mij is dat Metal Slug X in de MVS ;)

Info over dat display is vrij moeilijk te vinden, maar in ieder geval Namco System 12 games (heb zelf Tekken 3 en Ehrgeiz).
Als je er een niet Namco game in hangt kun je allerlei dingen voorbij laten komen.
Heb wel een Namco system 246/256 onderweg, hopelijk ondersteunen deze het ook...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top