What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te koop: Gamecube accessoires en 2 Hucards

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
x - Nintendo GAMECUBE wireless wavebird controller, met ontvanger. In zeer goede staat. Ik heb er twee beschikbaar. Prijs per stuk is € 25 + porto etc.

x - Gamecube VGA kabel (hack van Japanse Gamecube D-sub kabel), hiermee sluit je je Gamecube aan op een VGA monitor/tv. Let op, niet alle Gamecube games zijn compatible met een VGA (480p) signaal. Prijs is € 45 plus porto etc.

x - Japanse Gamecube D-sub kabel. Deze kabel is eenvoudig te modden tot een VGA kabel (zie tutorials op www). Prijs is €40 + porto etc.

x - Twee PC engine Hucards, R-type 1 en R-type 2. Spelen perfect. Prijs is samen €20 inclusief porto.

Ik neem graag de Hantarex monitor en de GP32 van je over. Zou het mooi vinden als je het mee kunt nemen naar de meet :-)

PS. Mijn GP32 is uit zichzelf overleden (uit doos, aan, stuk). Misschien goed de jouwe ook even te checken ;-)

Verkocht:
Monitor en Gamepark > Cageman
2 Madcatz sticks > Psykick
SLG 3000 > BJT

Ik neem alles mee naar de meet morgen. Boter bij de vis graag. :D

Blijft over:
Gamecube VGA kabel
Gamecube Japanse D-sub kabel
2x Gamecube wireless Wavebird controllers
2x PC Engine Hucard top games

ne0":3upjzfyk said:
Kut!

Reservelijst voor de monitor aub :)

Don't worry Ne0 heb er nog wel eentje voor je liggen dus die zet ik even zonder tegenbericht voor jou weg ;)

Psykick":17j7wkwf said:
ne0":17j7wkwf said:
Kut!

Reservelijst voor de monitor aub :)

Don't worry Ne0 heb er nog wel eentje voor je liggen dus die zet ik even zonder tegenbericht voor jou weg ;)

Ook zo een van 20 inch of kleiner? Sorry voor topic kapen trouwens

ja ben alleen opzoek naar complete hu cards voor pc engine :mrgreen:

mr.loo":1wquxob2 said:

check out seller hit-japan op ebay. Heeft veel keuze en vaak redelijke prijzen. Ook voor verzending.

Ik heb er een paar keer wat gekocht, altijd naar tevredenheid.

ckong":1g4hjaa6 said:
mr.loo":1g4hjaa6 said:

check out seller hit-japan op ebay. Heeft veel keuze en vaak redelijke prijzen. Ook voor verzending.

Ik heb er een paar keer wat gekocht, altijd naar tevredenheid.
ja klopt heb ook al wat bij hit japan gekocht is een goede ebay winkel
en de prijs is oké :D

Back