What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te koop - diversen

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Ik ben een beetje aan het opruimen geweest en kwam wat spul tegen dat ik niet of niet meer gebruik. Ik heb niet overal prijzen bij staan, doe in dat geval een goed bod als je interesse hebt. Het is van alles en nog wat en alle prijzen zijn exclusief verzending, tenzij anders vermeld.


SLG 3000, met doorzichtige behuizing, als nieuw, € 55

CGA/EGA/YUV to 2VGA scaler, als nieuw, € 40

Sync Strike, met doorzichtige behuizing, € 32

Viletim's RGB scart to jamma adapter, 1e versie (met jamma female edge connector). Voor foto en meer info: http://shmups.system11.org/viewtopic.ph ... &start=300. € 75

360 controller to arcade cab connection kit, nieuw. € 40

P1040161.jpg


Dreamcast Arcade controller, in doos. € 40 incl. verzending.

P1040114.jpg


P1040195.jpg



Suzo Happs 3" Trackball, USB en PS/2 interface, standaard versie, met grondplaat. Ondersteunt tot 3 buttons. Werkt op iedere Windows ´98 en hoger PC, Mac, Linux. Item is nooit gebruikt. Voor meer details, zie: http://na.suzohapp.com/trackballs/565600xx2.htm Ideaal voor een Mame PC. Huidige nieuwprijs is US$ 200. Doe een goed bod.

P1040207.jpg


NeoGeo Cd console, toploader, met doos. Er zit een RGB scart kabel bij en de console heeft een regio mod (switch) voor keuze tussen Jap/USA games. € 130 inclusief verzending

P1040141.jpg


P1040151.jpg


360 Component kabel, nieuw in verpakking. € 10

P1040139.jpg


Originele Midway Galaxian Parts and Operating manual, compleet. € 10

P1040153.jpg


VGA CRT Arcade monitoren met chassis te koop (bv. voor inbouw in cab, foto´s op verzoek):

2 x 19", nieuw, ideaal voor een highres pc met VGA uit in een Mame cab. € 60 per stuk
1 x 28", in nieuwstaat. Werkelijk prachtige monitor met superb beeld, onder andere ideaal voor Dreamcast, XBOX 360, Gamecube en alle andere consoles met VGA uit. Deze monitor zit in een aluminium frame en kan ook gewoon op een tafel staan. € 100


Verkocht:
2x Wavebird wireless Gamecube controller
360 draadloze controller € 20
Zoomfloppy € 28
PAL Turbografx, compleet in doos, met game Blazing Lasers € 52
Arcade krukje, rood - € 30
Egret 2/3/AWSD marquee houder - € 30
NeoGeo Arcade stick - € 25
UMSA - Ultimate Scart Adapter - € 35
Sega Saturn Arcade Controller HSS-0130 - € 160
xbox / PS2 arcade controller stick - € 40
Donkey Kong klokje - € 15
Pac-man klokje - € 15
Set van 2 retro arcade Stickers
Generieke woody cab (http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?f= ... tor#p32522)
Sega Blast City Marquee
Samurai Aces
 
Ik wil die DK klok wel overnemen. Zal je voor vrijdag nog laten weten of ik vrijdag in het NGC ben, dat is wel de bedoeling. Misschien zit er nog meer bij je stuff, morgen nog eens kijken.
 
ik kan die klok niet zo goed zien maar ik wil die pacman klok even van dichterbij bekijken.
dus naast die kruk heb ik interesse voor die pacman klok. (kruk moet ik sowieso)
 
Hey !
Als die Saturn Stick toch richting het NGC komt, doe voor mij (en dus het NGC) die Scart Adapter er ook bij :)
 
studentzki":2j6x1d9x said:
Fak, net te laat.. mocht ZeMMiK om welke reden dan ook die kruk toch niet willen neem ik hem zeer graag van je over. Ook pm ;)

die kruk wil ik absoluut..... :mrgreen: sorry.

Ckong kan wel met een vrachtwagen komen..word een kofferbak sale volgens mij.
 
ZeMMiK":2r4cr26e said:
studentzki":2r4cr26e said:
Fak, net te laat.. mocht ZeMMiK om welke reden dan ook die kruk toch niet willen neem ik hem zeer graag van je over. Ook pm ;)

die kruk wil ik absoluut..... :mrgreen: sorry.

Ckong kan wel met een vrachtwagen komen..word een kofferbak sale volgens mij.

En, euhm... als ik je nou een kratje bier geef dan :mrgreen:
 
studentzki":6lxzdchi said:
ZeMMiK":6lxzdchi said:
studentzki":6lxzdchi said:
Fak, net te laat.. mocht ZeMMiK om welke reden dan ook die kruk toch niet willen neem ik hem zeer graag van je over. Ook pm ;)

die kruk wil ik absoluut..... :mrgreen: sorry.

Ckong kan wel met een vrachtwagen komen..word een kofferbak sale volgens mij.

En, euhm... als ik je nou een kratje bier geef dan :mrgreen:

sorry dude... :oops: :arrow: :mrgreen:
 
Hey die 15year anniversary arcade stick kan je veel meer voor vragen! Dan weet je dat (collecters item)
 
P-Nut":1d0xqa6d said:
Hey die 15year anniversary arcade stick kan je veel meer voor vragen! Dan weet je dat (collecters item)

Zal ook wel een 'Gun'Faktor inzitten?? :idea:
 
yep, I know, maar ik heb dat er zelf ook voor betaald, volgens mij nog gekocht van Ken, en ik hoef niet overal vette winst op te maken.

Overigens neem ik vanavond een paar van bovenstaande spulletjes mee die ik nog te koop heb, plus een NOS marquee houder voor een Blast City, pas geleden van Ronnie in een opwelling gekocht. Prijs € 50. Iemand interesse (NGC bezoekers vanavond hebben first dibs want dan heb ik geen gedoe met verzending).
 
Kijk, dit is nou precies waarom ik Nozomi zo te gek vind. Liefhebbers onder elkaar ! :D

Tot vanavond Ckong!
 
Sorry, vergissing. Het is niet de houder, maar alleen een origenele blast marquee. Wel NOS :-)
 
Ik heb wel interesse naar de arcade stick:) waar woon je als ik vragen mag?
 
Ik heb wel interesse in de 360 Chun Li fightpad om te hacken ;))
15 euro + 6,75 shipping ok?
 
Topic aangepast met verkochte items en een generieke cab toegevoegd.

Wat betreft de chun li controller, blijkbaar brengt die minder op dan dat ik er voor wil hebben (bod van € 10 en eentje van € 15), dus die gaat uit de verkoop. :D Het wordt misschien nog wel een keer een collector´s item. :D
 
Back
Top