What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Te Koop : 2 Capcom Mini Cute jamma cabinets

Status
Not open for further replies.

rklok

Shmup Veteran
Te Koop : 2 Capcom Mini Cute jamma cabinets

Soort : Sitdown Cabinet , 2 player panel
Land : Japan
Company: Capcom
Afmeting : 500 (B) x 690 (D) x 1300 (H) mm
Prijs : 1090 euro per cabinet (Pickup Apeldoorn)

- De cabinets zijn in erg goede conditie en werken goed
- Er zijn wat kleine beschdigingen aan het artwork/verf
- info : ronnie@rklok.nl

Cute1.JPG

Cute2.JPG

Cute3.JPG

Cute4.JPG
 
Nu al eentje verkocht Ronnie :) , kan ook niet anders want het zijn echt schatjes om te zien 😉
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat die andere verkocht is.
 
Heb je een goede sample pic van de monitor draaiende met een pcb? En 220 ready of alleen 110? k*t dat die andere al weg is trouwens :/
 
Ach, mooi roze is niet lelijk ;) En je hebt op die roze 4 knoppen meer (maar een marquee minder).
Vind het aandoenlijk lieve cabs ... zou die roze zo in de kamer van mijn dochtertje zetten :P (Als ik een geldboom had gehad ...)
 
Die groenachtige is wat completer en lijkt iets netter, haken bovenin, marquee holder, die strip waar je je voeten op kan zetten etc. Dus helaas dat die weg is... sideart van die roze lijkt ook een beetje sunfaded maar dat kan aan de foto liggen.
 
ne0":39odtyc8 said:
Die groenachtige is wat completer en lijkt iets netter, haken bovenin, marquee holder, die strip waar je je voeten op kan zetten etc. Dus helaas dat die weg is... sideart van die roze lijkt ook een beetje sunfaded maar dat kan aan de foto liggen.
Valt reuze mee, als ik moest kiezen zou ik eerder voor de roze gaan.
Heb ze zelf ook met eigen ogen gezien en zijn beide plaatjes om te zien.
maar wie ben ik 😉
 
Grappig dat ik vanmiddag nog ff dacht van zal ik nog ff langs lopen, maar ik kon de openingstijden niet vinden dus ja andere keer dan maar dacht ik. Had ook sinds sochtends ofzo geen forum meer gelezen dus geen idee. Grr :)
 
Zeker de moeite waard om deze cabs eens te bewonderen 😉
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top