What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stars

Trailblazer

1CC Aspirant
Nieuwe Wii game, releasedate eind january. Characters en backgrounds in cellshaded 3D, maar de gameplay is lekker oldskool 2D!

Ik las alleen dat ook de Samurai pizza cats hun opwachting makern in deze game :? ....Ik ben dus zeeeeeeer benieuwd!!!

Ik heb een jaar geleden ofzo de JAP versie gespeeld. Ik vond hem wel leuk voor een dagje of 2 maar ik kon niet echt wennen aan de controls. Zag er verder wel OK uit overigens. Of is dit toevallig een versie met meer characters ofzo? Anyway, tenzij ze de controls veranderd hebben wordt dit hem toch niet voor mij.

ik vind hem er heel gaaf uit zien, wist niet dat er ook een PAL release van kwam.. goed nieuws :)

als de samurai pizza cats erin zitten wordt het ongetwijfeld de beste game van het jaar.. kan niet missen :p

Toen ik begin dit jaar in Japan redelijk populair in de arcade. Game is in de trant van Marvel vs Capcom dus zeker de moeite.

gameplay van deze game is echt marvell vs capcom 2 met een klein beetje extra, vrij snel en lange combos.

Samurai pizza cats erbij zou wel humor zijn.

Het volgende filmpje is wel interessant als je zo'n beetje wilt weten hoe het basis systeem van TvC werkt:

Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe personages en de andere bonussen die ze in de US/EU versie van het spel hebben gestopt. Enige jammerlijke is het veranderen van sommige muziek en dat de geanimeerde eindes worden vervangen door art van Udon ivm licenties.

Ik heb deze game nu een weekje in huis, en ik moet zeggen: heerlijk, zalig en gewoon erg lekker.

Besturing lekker soepel en je hebt echt het gevoel dat je een fighter speelt (op de Wii!!!) Pak overigens wel je GC controller die speelt het lekkerst. Je hebt 1 button (H, M en L) voor al je moves en afhankelijk van je positie is het telkens een andere beweging.

Special - en supermoves rollen makkelijk uit de vingertjes en het ziet er ook allemaal erg gelikt uit. De diversiteit vd characters is ook echt enorm, en het lijkt erop dat ze goed uitgebalanceerd zijn tov elkaar.

Krijgt van mij een 8,5!

Deze game was voor mij een must-have dus vrijdag een Wii gehaald, in een woord: GRUWELIJK!

Eindelijk iets voor de Wii.
Vette game, nog niet heel veel gespeeld, maar zeker de moeite en niet duur.
Ik speel met wavebird. 8)
Die Goldan Lightan heb ik als klein jongetje nog gekregen van mijn Tante.
Staal, retezwaar ding. Moet nog eens koek´n waar ik dat ding heb!

Back