0.o vind die havik gasten met wijde pijpen echt een goede jeugd herinering die anime was echt cool.
Toen ik nog een kleine schoft was keek ik dit, maar kan me er weinig van herinneren. Er is ook een ps1 fighting game van uitgekomen in 2000, scheen slecht te zijn. Ik zag air-dashes. Cool.R2-2D":2ae5mxb6 said:0.o vind die havik gasten met wijde pijpen echt een goede jeugd herinering die anime was echt cool.
Strijd der planeten aka Battle of the Planets aka G-Force aka Gatchaman !
"VERWISSEL !!!"
sorry, alleen begrijpelijk voor de oude pikken onder ons.
Ik had juist gelezen dat de arcade versie gebaseerd is op Wii hardware.goatboy":zx0ayf1p said:Dat wordt dus echt een port. Wat voor resolutie heeft de arcade versie dan?
d":1nmom3ow said:goatboy":1nmom3ow said:Dat wordt dus echt een port. Wat voor resolutie heeft de arcade versie dan?