What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Taito Vewlix C

Jinxz

Pattern Reader
Met veel zorg en liefde refurbished na 'm te hebben geimporteerd uit het land van de Hentai en overreden katten snoep, Taito's Vewlix C. Capcom's versie van de Vewlix F.
De cab is vrijwel geheel uit elkaar gehaald, schoongemaakt en opgebouwd. Het beeldscherm is compleet uit elkaar gehaald waarbij zelfs de backlight en de achterkant van het LCD schoongemaakt is.
De Vewlix C is technisch vrijwel gelijk aan de Vewlix F en heeft dus een lag-free LCD, standaard verlichting in de marquee en achter de movelist. Zolang de actie duurt zet ik gratis artwork in de movelist en marquee (keuze uit SF4, SF5, BlazBlueCS, Soul Caliber, etc.).
De cab is origineel Japans en dus voorzien van een 1 speler panel en eet 100v.

Een aantal dingen die ik met de cab kan doen qua upgrades:
- compatibility d.m.v. padhacks (PC/PS3/360 of PC/PS3/PS4 of eventueel PC/PS3/PS4/360/XBone) --va 75 euro--
- 2 speler repro panel met gloednieuwe knoppen en sticks (F look) --195 euro--
- Subwoofer upgrade (incl. remote) --99 euro--
- extra panel inbouwen voor 2x2 extra knoppen t.b.v. consoles (Select/Home x2) --79 euro--
- Stepdown converter leveren --59 euro--

Levering en installatie aan huis is mogelijk door yours truly. Ja, zelfs met een dubbele wenteltrap ;)

Prijs normaal 2495 -> actieprijs 2195 -> Nozomi prijs 2145.

Hier wat foto's:
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg


7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg
 
Wat een mooi ding zeg, ziet er superstrak uit.
Is het zakje platte kattensnoep inclusief? :-)
 
Ziet er weer super uit.
Mijn refurbished Taito Vewlix L heeft Chris ook perfect gedaan. Alles wat wit hoort te zijn is ook wit, en niet geel door de rook. :handgestures-thumbupleft:

Maarre Zie ik daar een pod???? :shock: :shock: :shock:
 
Tnx guys!
Yup daarachter staat een Namco POD. Projectje waarbij ik waarschijnlijk een PS4 of PC ga inbouwen. Maar voorlopig helaas geen tijd om het af te maken :(
 
Gaaf ding!

Helaas nu het budget niet voor, hopelijk komen er in de toekomst nog meer.
 
Iedereen die twijfelt over een Vewlix.

Verkoop je console collectie, je oma, of een of andere midlife crisis hobby. En ga ervoor. Zo vet die dingen hahahaha

En Chris, maak tijd :P :P :mrgreen: :mrgreen:
 
Da Dude":1b9jjzn4 said:
Iedereen die twijfelt over een Vewlix.

Verkoop je console collectie, je oma, of een of andere midlife crisis hobby. En ga ervoor. Zo vet die dingen hahahaha

En Chris, maak tijd :P :P :mrgreen: :mrgreen:


Haha Vewlixen blijven the pinnacle.

Het wordt eerder tijd om personeel aan te nemen :D :D
 
Kan me de dag nog herinneren dat er voor het eerst beeld en geluid uit mijn Vewlix kwam..... WOW.... mooi ding succes Chris!

Als ik het voor het zeggen had; subwoofer upgrade, 2 players, home buttons en de ps360+ :P
 
Precies. Heb ik ook gedaan. 2 player en die subwoofer. geweldig.
Jammer wel dat mijn PC de ps360+ niet snapt. Dus zit er bij mij een Xin-Mo in. werkt ook
 
Als ik toch ruimte had dan wist ik het wel.

Ikzelf heb ook een Vewlix F via Jinxz met alles erop en eraan.
 
Thanks!
Deze C is verkocht na 43 minuten online te hebben gestaan :)
Ik zet binnenkort nog een C in de verkoop zodra ik de refurb rond heb.
 
Prima, en dan begin je aan??? precies, die enorme voetbal met die beamer er in :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Het tikken van de details en maken van foto's voor de verkoop hebben bijna langer geduurd dan de verkoop zelf :-)
Goeie zaak, gaat iemand heel blij mee zijn.
 
Back
Top