What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Taito Vewlix C 1:12 schaal model

Ze zijn dan eindelijk binnen!
Foto's toegevoegd aan het start topic.
Ik zal iedereen die aan heeft gegeven te willen bestellen, een PM sturen.

Wat prachtig dat zoveel mensen zich kunnen verheugen met kleine vewlixen :D
Wie het kleine niet eert, is .....................

Kan ook niet wachten. Is het voor mij mogelijk om er nog 1 te bestellen? 2 in totaal dus. En kan eea in 1 keer verzonden worden (ivm de kosten) met de pcb-holders?

Sorry for the double post :|

I tried to replied to your PM, but I had error message 5 times, so I sent you an email with my adress :roll:

received today ! :D

question, do you recommand a specific glue to build it ? I don't want to ruin it :!:

-S.L-":2udjg5wm said:
received today ! :D

question, do you recommand a specific glue to build it ? I don't want to ruin it :!:

I recommend not using glue ;)
I've build one and they are as tough as h*ll without using glue. Click for the win.

Ik heb de mijne binnen.

Eindelijk een vewlix in huis.

THX Chris, als je meer soorten tegenkomt, GRAAG.

Ik heb soms wel iets lijm gebruikt, maar het viel me op dat ik 2 rode plaatjes over houdt. Ik kan niet vinden waar ik die 2 moet laten. En een paar stickers. die kleine SF stickers.

Klopt dat?

Da Dude":3k7po9st said:
Ik heb soms wel iets lijm gebruikt, maar het viel me op dat ik 2 rode plaatjes over houdt. Ik kan niet vinden waar ik die 2 moet laten. En een paar stickers. die kleine SF stickers.

Klopt dat?

Haha ik dacht dat het aan mij lag ;) Ik denk dat die rode kapjes bedoeld waren op het CP i.p.v. de zwarte kapjes. Alleen zitten de zwarte kapjes vast aan het CP :)
Stickers hebben ze inderdaad in overvloed. Je kunt 'm helemaal vol plakken maar ik heb 'm gewoon 1:1 zoals het origineel bestickert en hu er dus ook een aantal over.

OK, just checking, maar wat een leuk model. veel detail.

Je komt de oude modellen zoals een new astro city niet tegen bijna. Ik zou nog wel wat kleine modellen erbij willen.
Ik heb de smaak te pakken.

Back