What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Taito / Sega krukjes rood

raycade

Arcade Local
Hoi,

Ik zoek nog 2 nette Taito krukjes met rode stof (zie foto), liefst met witte voetdoppen.
Wie kan mij hier aan helpen?

Ben ook bereid om een import bestelling ergens te plaatsen.

3766882846_2ceb77f76e.jpg

Als je een stool met zwarte voet doppen vind, dan kun je witte prima los bestellen, niet op blind staren :)

@PascalIP:
Bij mijn weten zijn het Taito krukjes. Ik heb er al twee en er staat geen merkje in dus ik heb geen bewijs.

Kan inderdaad misschien wel dat ze ook ooit door Taito gemaakt zijn. Heb zelf ook 2 rode, gekocht als ‘originele’ Sega krukjes maar ook daar staat geen merk op...

Weet iig wel zeker dat je nog steeds nieuwe Taito krukjes kunt kopen, deze zijn wel enkel te krijgen met zwart leer.

Ik vind op deze japanse site wel iets.

Maar zou liever het van een liefhebber in NL overnemen of iemand die toch al importeert.

Martijn van RKLOK zegt dat het waarschijnlijk Sega krukjes zijn. Waarschijnlijk heeft PascalP dan toch gelijk.

RKLOK heeft ze helaas niet.

Die zijn nice, als je ergens gaat bestellen en ze hebben een versie met blauw velours dan hou ik me aanbevolen, scheelt misschien weer shipping

Back