retrocab
Candy Cab Regular
hoi luitje ik heb hier nog een audio versterker vooreen arcade project liggen
http://na.suzohapp.com/amusement_produc ... 200K?SS=ON
voor afbeelding zie website
hij mag voor 17.50 weg
evt ook TrackBall vansuzo\happ
totaal word het dan evt 35
gr robert
[/url]otobucket.com/albums/ac17/arcade02/DSC08514_zps1f8ca5e5.jpg[/img][/url]/img]
http://na.suzohapp.com/amusement_produc ... 200K?SS=ON
voor afbeelding zie website
hij mag voor 17.50 weg
evt ook TrackBall vansuzo\happ
totaal word het dan evt 35
gr robert