What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Supergun suggesties/advies

loempiavreter

Arcade Local
Ik zoek een redelijk goedkope Supergun maar die toch wel degelijk is in kwaliteit.

En voor hoever is het mogelijk om een uitvoering met 4 controller ingangen te krijgen (desnoods zelf erin stoppen?).

En nog een vraag voor de board die ik voor ogen heb:
Another thing to note, though, is that the board will not work properly on TV/Monitors that don't accept 54hz. Most of CRT tvs are ok, they suffer from light 'waving' in the top part of the screen when you connect a 54hz board (NZT), but it's nothing serious.
No luck with LCD tvs/monitors, even when connected through a XRGB-2, all I get is black screen, or flickering image.

Hoe weet ik of m'n tv 54hz ondersteunt en wat is een CRT tv?
 
ne0":1ohxqz1q said:
Wat wil je ermee doen? Gewoon jamma bordjes spelen zonder veel poespas? Dan zou ik voor zoiets gaan, cheap en werkt perfect.

En over dat stukje dat je quote... Heb je het toevallig over mortal kombat of zoiets dergelijks of welke game bedoel je?

De game die ik bedoel heet Zero Team USA, daarom zoek ik 4 player controller poorten.
 
Die MK Vogatek kaarten zijn wel te doen, ik gebruik zelf deze het liefst. Prijs en opties zijn erg netjes

http://cgi.ebay.nl/NeoGeo-MVS-and-JAMMA ... 240%3A1318

dit is de dude die de pcbs maakt, ook wat goedkoper dan de belgische doorverkoper. De kaart waar ik het over heb kan je ook je eigen controls maken, plus dat het 4 knops is inpklaats van 3 megadrive knoppen voor een megadrive controler.
 
ZiEk":3jllrncc said:
Die MK Vogatek kaarten zijn wel te doen, ik gebruik zelf deze het liefst. Prijs en opties zijn erg netjes

http://cgi.ebay.nl/NeoGeo-MVS-and-JAMMA ... 240%3A1318

dit is de dude die de pcbs maakt, ook wat goedkoper dan de belgische doorverkoper. De kaart waar ik het over heb kan je ook je eigen controls maken, plus dat het 4 knops is inpklaats van 3 megadrive knoppen voor een megadrive controler.

Moet geen 4 knoppen hebben, maar het liefst had ik wel 4 controller ingangen zodat Zero Team met 4 spelers gespeeld kan worden (liefst dat ik saturn controllers/stick kan aansluiten).

Maar bij zo'n supergun wat moet er nog meer bij gehaald worden, di evan boven mist een scart en dat soort dingen. Wat heb ik rpecies nog meer nodig.

Trouwens, hier staat nog wat hardware info over Zero Team. Ik neem aan dat dat geen problemen opleverd met Supergun (is Jamma, dus neem aan dat ie gewoon werkt, en ja hij zegt 2 spelers maar ik weet 100% zeker dat 4 spelers mogelijk is...).
http://www.arcade-history.com/?n=zero-t ... il&id=3301
(dit spel is trouwens unmamend)
 
Back
Top