What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Super bowl

Zijn meestal een of twee losse plays bij World Sports o.i.d.

Stelt idd niet veel voor.

Je hebt trouwens op een uitbreiding van UPC Digital het kanaal NASN.

Daar wordt de hele dag door amerikaanse sport uitgezonden

Nasn zit tegenwoordig in het standaard upc digital pakket, dus als je digitale tv van upc neemt heb je dit altijd. Vanaf oktober vorig is geloof ik het contract met de nfl ingegaan, daardoor zonden ze zawat alle wedstrijden uit, live danwel integraal op andere dagen. Op zondag hadden ze vaak wel 3 of 4 wedstrijden live, dat was wel iets teveel van het goede.

Voordeel is wel dat je het orginele amerikaanse commentaar hebt, die mensen weten net iets meer dan Nederlanders 😉 . vooral John Madden geeft geweldig goed commentaar.

Nasn is ook via satteliet te ontvangen, maar dan moet je wel betalen aan Nasn of zoiets.

@ Gwar, mss ben ik oud aan het worden, te oud voor ijshockey 😉 :)

M'n ouders hebben nu dat digitale UPC gebeuren (waardeloos) en heb inderdaad even dat NASN zitten kijken.

Voor mij is het echt een perfecte zender, maar ja, je zit wel met dat UPC gedoe.

Betaald er ook nog eens € 20,- per maand voor ofzo. En de overige zenders interesseren me dan weer geen ene zak.

Zit ESPN ook in dat paket? Of is dat dan alleen weer dat ESPN Classic Channel.
:? Kun je fijn gaan kijken wie er Europees kampioen curling was in 1958.

Hoe kun je er naar kijken.......

Nou mijn ouders kunnen het alleen kijken als de DVD speler aan blijft staan.
Als ze dan een DVDtje hebben gekeken moet de DVD speler weer in en uit worden geplugt, anders pakt ie de UPC box niet. Softwarefoutje, weten ze van. Stuur dat ding dan niet op tuig! Het geluid is erg slecht en het beeld is er nou niet echt beter op geworden. Als ik dat kreng krijg gaat ie linearecta terug, ik begin d'r niet aan.

Wij hebben UPC Digital geprobeerd maar na een paar maanden opgezegd en Digitenne genomen. 25 kanalen waaronder 2/3 extra waarvoor je moet betalen(Canal+, gebruiken we toch nooit dus nooit genomen) en ik vind het prima! Goede ontvangst, lekker beeld en geluid is prima. De standaardzenders + Eurosport + Discovery is voor ons meer dan genoeg, vooral die 2 laatste doen het hem =) Goedkoop, goed en toch erg leuk :)

Eurosport, Goed?

Goedkoop okay, maar goed?

2 uur Sumo worstelen achter elkaar. Curling anyone? Of schansspringen, en dan niet Olympisch zoals nu, maar het hele jaar door.
Eurogoals, met geweldige technique behing the goal van Continental en een verslaggever die vaak niet eens weet of er nou een goal valt of niet.

"En let u dan eens op deze goal...... O nee, deze ging natuurlijk eerst nog naast.......deze aktie dan en de goal"

Het enige dat me kan interesseren is dan het ruime aanbod Fight club, wat verder nergens anders uitgezonden wordt en wat andere populaire sporten, voetbal etc.

Maar dan ook weer niet een oefenwedstrijd tussen PAOK Saloniki en SK Braan Bergen ofzo.

Nee, ik kan het niet GOED noemen.

Admirals beginnen volgende week weer voor het eerst met wedstrijden spelen. 18 maart tegen Berlin Thunder, ga er zelf niet heen, heleaas geen tijd. Denk trouwens dat het een down season word en dat de Admirals dan volned wordt opgedoekt en dat er dan een all german leaqe komt.

Back