paragonbelial
Cabinet Dweller
- Joined
- Nov 6, 2011
- Messages
- 116
- Reaction score
- 0
Vandaag een stukje geschreven over arcade games :
http://www.level30.nl/2011/games/nieuws ... e-edition/
Wellicht een beetje algemeen voor het gemiddelde Nozomi lid, maar zie het als promotie van de scene
Enjoy! En zoals altijd : kritiek, feedback, etc etc : altijd zeer welkom.
http://www.level30.nl/2011/games/nieuws ... e-edition/
Wellicht een beetje algemeen voor het gemiddelde Nozomi lid, maar zie het als promotie van de scene
Enjoy! En zoals altijd : kritiek, feedback, etc etc : altijd zeer welkom.