What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Street Fighter V

ZiEk

1CC Aspirant
Vandaag de teaser gezien :D

Vooral onder de indruk van level design.

Vuk ik wil deze game!

Mbr9hSs.png

rZDUOzv.png

rqA11pM.png

dqe7LU3.png

GFIz1Ty.png

re-up: http://www.dailymotion.com/video/x2bthf ... videogames

Zo, zeg dat wel. Hopelijk een vette actie met custom SF5 stick. Zo niet gaan we naar Jinxz voor een stick hahahahahaha

Ziet er wel naar uit dat het KI achtige combo chains gaan worden en dus iets meer de MvC kant op gaat. Ben benieuwd, wel bizar dat ie niet op de Xbox gaat uitkomen..

Ziet er wel geweldig uit, maar ik denk dat ik maar wacht op de Street Fighter V Super Ultra Arcade Edition ofzo (waarschijnlijk weer 4-5 upgrades van het spel verder)...flikken ze elke keer weer.

Zoals Rudie zegt hoop ik ook niet dat ze de (kansloze) kant van MvC op gaan. Breng de game eerder terug naar wat basic SF3 gameplay. Geen juggles, 100+ combo's, infinite combo's, pay-to-win bullcrap.
Ik ben erg benieuwd en super enthousiast.

Enige waar ik me zorgen om maak is hoe ik tegen die tijd mn controls gaan regelen, maar de keuze voor een ps4 staat nu inmiddels vast

Playstation Experience zitten kijken, voor de rest is er wel helemaal niets wat ik interessant vind voor de ps4, ook niets in het vooruitzicht. Wellicht is het tegen de tijd dat SF5 uit is wel anders hopelijk.

Alleen Guilty Gear xrd voor in mn cab dan, en Mercenary Kings (als dat uberhaupt te spelen is met een arcade stick)

cthulhu":19ntol0t said:
Ziet er wel geweldig uit, maar ik denk dat ik maar wacht op de Street Fighter V Super Ultra Arcade Edition ofzo (waarschijnlijk weer 4-5 upgrades van het spel verder)...flikken ze elke keer weer.
Dit.
Benieuwd hoeveel dit daadwerkelijk verschilt met SF4.
Ook ik zal aan de PS4 moeten gaan geloven.

Abc123":2uccvpus said:
Benieuwd hoeveel dit daadwerkelijk verschilt met SF4.
Ook ik zal aan de PS4 moeten gaan geloven.
Tegen de tijd dat Street Fighter V Arcade Remix Hyper Edition EX Plus Alpha er is, zal de game ongetwijfeld ook beschikbaar zijn voor de Xbox One :lol:

Back