R2-2D
1CC Aspirant
Wel grappig om de eerste posts in deze thread eens terug te lezen , toen SF 4 net was aangekondigd.
Een quote van Ken :
Nou Ken , belofte maakt schuld he ?
Een quote van Ken :
Sterker nog, als het 3D wordt weiger ik het te spelen.
Dat beloof ik bij deze.
Nou Ken , belofte maakt schuld he ?